sobota, 19 stycznia 2013

201

fragment listu do Niej
...
Wałbrzych to dobre miejsce, z dobrą energią i z misją!!!! co najważniejsze!!!
żadne fundacje, inicjatywy obywatelskie ... i inne wielkie orkiestry...
TYLKO TEATR, teatr tylko i sztuka misję mieć może. sztuka jednoczy, socjalizuje, dociera, 
wywiera wpływ!!! daje kopa, uczy pokory, rozwija... wzrusza i relaksuje...
TYLKO. pamiętaj o tym całe swoje życie.
Wierzę też ciągle, że są artyści, którzy myślą emocjami i sercem 
a nie tylko kasą i własną dupą.
Wczoraj Michasia dostała I miejsce w wojewódzkim konkursie sienkiewiczowskim,
 za chwilę będę z Nią naprawdę dobre monodramy robić))))
z Guciem pracujemy...powoli...no mam nadzieję zdążymy ... nie wiem na co? ale spoko... co ma być, będzie... jest chęć, ciekawość, pomysły i ...hmmm zapał, na razie o maturze nie mówimy głośno)))
Przerabiam też z ósemkami ostatni spektakl, nagrywamy za tydzień do wysyłki na festiwale
 i zabieramy się za nowy spektakl – troszkę obrzędowy, ruchowy 
związany z legendą.
zostałam o to poproszona, się zgodziłam a teraz nie wiem sama???
No i wczoraj miałam pierwsze w tym roku spotkanie z projektowymi dzieciami.
Przedstawiam Ci nową grupę w tym mieście, nie do wyjęcia!!
nazywa się ALTERNATYWNI – czterech chłopa (Łysy, bartek,szymon,eman)
 i trzy panięki (kasia, domisia, agata).
ekh i wszystko przed nami ...  dopiero.
***
obudziłam się za wcześnie 
z wrażenia, jak sądzę
po raz pierwszy od tygodni myślałam nie o sobie 
w kontekście zdrowia, badań, pisków, bóli
tylko o wczorajszej próbie i długiej rozmowie z pewnym ojcem.
Zdaje się wracam do normy.

ps ( w klimacie Adamowym)
Duży przed chwilą drze się z dołu
- złaź!!!! na śniadanie
JAJCA UGOTOWAŁEM...

au, au, au
auuuuuuuuuu

7 komentarzy:

  1. :))))) musi kocha, skoro tak się poświęcił :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde jak bym przy tym był :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. z twardymi jajami :)))0 no chyba, że na mientko gotował...

    OdpowiedzUsuń
  5. dla Dużego szacun, jajca ugotowane a On myśli o jedzeniu;-);-);-) a Ty jak widzę zdrowiejesz;-)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....