środa, 20 maja 2015

853/20052015. jestem nisko zorganizowana

tymczasem pytają mnie mailowo  ...
Czesławo czy nie wkurza cię palenie ? możesz rzucić !! tylko zakup ten oto specyfik. wuala.
Chcesz schudnąć w miesiąc? proszę bardzo kawa zielona, młody jęczmień
 i SRATY PIERDATY  i guano kurze z wysp hula gula na koniec.
Czekam na propozycje związane z alkoholizmem...
Mój profil skalkulowany "precyzyjnie" przez te wszystkie firmy zbierające dane
przez fejsbuki i inne  zbuki
a więc mój profil jawi się średniokrajowo. Taki profil jakie firmy.
Foch.

w dalszym ciągu dupa i martwica...
przykro mi, że jestem beznadziejna
niskozorganizowana
niesłowna
odpuszczam sobie
i mam siebie gdzieś.


a teraz chlastam się po pysku i idę na pola.


11 komentarzy:

  1. o martwicy to mi teraz nie wspominaj nawet !!!! na temat niskiego zorganizowania też bym wolała dziś nie dyskutować :)))))))) bo NIC i NIKT nie przebije zorganizowania służby zdrowia .....a miałam przyjemność umawiać się dziś na zdjęcie szwów i WIEM co twierdzę .....i Matko Boska jak ten świat jest urządzony ,że ktoś kto ma rozumu, że by ze trzy pańcie w rejestracji obdarować mógł i wyrównać chociaż deficyty im ....a ludzkość by wdzięczna była ... że taki ktoś nie nosi tej głowy wysoko i dumnie uniesionej tylko się chlasta ????????? no świat zwariował !!!!!!!!! i PROSZĘ nie pisz narazie ,że w pola idziesz ,bo zagryzę !!!!!! a mogę mieć wściekliznę !!!!!!!! BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) zaraz idę do Ciebie poczytać ... ale Ci lepiej widzę ;))

      Usuń
  2. Nie miej siebie gdzieś. Wykorzystaj narzędzia i bądź dla siebie dobra. Zaraz ten burdel wokól zniknie, przecież wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko-pola??? Tez chce!!!! Buuu! I sciskam mocno przy okazji*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano pola i rzepak kwitnie na żółto i dzikie jabłonki w polach.. ekh

      Usuń
  4. Te... zaprzestań tego "samopoliczkowania" i to raz dwa:)

    Człowiekiem jesteś... więcej nawet KOBIETĄ... więc wiesz...nic co ludzkie.... i słabości ludzkie... a samokrytyka typowo babska.

    Świetna jesteś...atrakcyjna, inteligentna, wrażliwa i tyle w temacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dziękuje sie pozbieram się natychmiast

      Usuń
  5. A co to za publiczne łajanie..... ????? Pewna pani psycholog na jednym z nielicznych szkoleń, z których byłam zadowolona, powiedziała, że człowiek najbardziej kocha siebie i działa tak,aby jemu było dobrze. Ty wyjatkiem nie jesteś, więc przestań łajać się niemiłosiernie, bo blizny na duszy zaostaną, a po co????? Jesteś jaka jestes i tyle!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....