piątek, 22 maja 2015

854/22052015 ... i żem się stał świńtuchów hersztem

dziś coś się we mnie przelało ...
może z powodu bardzo złych snów a co za tym idzie bardzo złego samopoczucia,
bo śnił mi się ... diabeł, demon ? istota o nieludzkich oczach siedziała mi na piersi
i patrzyła w twarz i nie mogłam się ruszyć i wydawałam straszne dźwięki
normalnie wyłam we śnie ale na zewnątrz to było skomlenie.

a może demon we mnie wstąpił wreszcie, nareszcie się doczekałam
dowodu
bo jeśli po dobroci nie można, to może należy po złemu
i obudziły się stare demony
I ulało mi się na fejsie.
i poooszłoo według Magdy "pato" czyli patrz na to gnoju jeden, patrz
zaraz ci pokażę, gdzie twoje miejsce w szeregu, ja nie oddam?
ależ oddam, proszę bardzo. cios.

i na koniec resume CAŁUJCIE MNIE WSZYSCY W DUPĘ

I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość,
I ty, cenzorze, co za wiersz ten
Zapewne skarzesz mnie na ciupę,
I żem się stał świntuchów hersztem,
Całujcie mnie wszyscy w dupę !…...


podpisano Julek Tuwim.

10 komentarzy:

  1. Był taki czas, że nasze dziecię nauczyło się julkowego wiersza na pamięć i w zależności od sytuacji i mojego wqoorva cytowało odpowiednio. Tak czasem trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. amen... znaczy tak trzymać...bo ileż można trzymać język za zębami.

    Niechaj się uleje...dla zdrowotności psyche i fizu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla zdrowotności tylko...bo normalnie znów powiększyłam grono tych, którzy tylko czekają żeby...przyłożyć...

      Usuń
  3. Wkurw jest chyba zdrowszy niż płacz, więc dawaj! Ile wlezie!
    A demon wylazł w snach, bo pewnie na jawie mu nie dałaś :)
    Uściski, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. cholera w powietrzu coś jest co demony w nas budzi ? ?? też mam ostatnio koszmary .....nie wiem tylko czy większe w nocy czy we dnie ???? buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty mówisz? to ja wolę we dnie, bo mogę zapanować lepiej...trzymajmy się jakoś z tymi demonami ))) buziole

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....