niedziela, 24 maja 2015

855/24052015 wyjątki...grządki...porządki...dumątki...i zielone świątki

Jestem dumna jakniewiemco, koniecznie PRZECZYTAJCIE


Proszę Państwa to mój aktor był,  jeden z KURDYPIEŁKÓW
dziewięć lat razem pracowaliśmy w moim/naszym teatrze FORMA
i pomyśleć, że namawiałam go na studia aktorskie.
... myliłam się Rafał, choć aktorem zawodowym też byś był wspaniałym.
I to są te chwile dumy, że się zna, że się miało jakiś malutki wkład, nie nie w wiedzę przecież
ale w osobowość niebanalną, otwartą i mądrą oraz skromną i ...
fala superlatyw tu popłynąć powinna.

Wczoraj
zryw wczesny, wczesny zryw jak na sobotę.
przyjemności w łóżku...czytanie wysokich obcasów extra,
przy porannej kawie. i śniadanku. przy radiowej Trójce czyli Niedźwiedziu.
I konsumowanie TRANSATLANTYKU 
Otóż nagrodę instruktorską dostałam w postaci bonu do empiku
 i półkę z książkami uświetniła pozycja
 "Batory - gwiazdy, skandale, miłość NA TRANSATLANTYKU"
rarytasik !!!

a następnie
Porządkowanie zalegających ciuchów, przygotowywanie prania,
podlewanie kwiatów... ogarnianie tarasu, który w ramach porządków totalnych
pójdzie na pierwszy ogień.
Wczoraj dopiero wsadziłam pomidory do donic. teraz ostatecznie wynoszę domowe donice z kwiatami. czas już najwyższy. koniec maja matko boska!!!!.
a tymczasem jakaś arktyczna aura w tym roku.
Coś tam posiałam ale ledwo wschodzi... dopiero dziś będziemy ogarniać ogródek
na kolejne sadzonki.
W tym tygodniu też dopiero je zasadzę.
W porównaniu z latami ubiegłymi jakieś trzy !!! tygodnie obsuwy.
Duży w Charlotten sobotę spędził, jako naczelny strażak imprezę gminną obstawiał
najadł się ciast z domowych wypieków, grillów i innych przysmaków.
Ja natomiast popołudniowe rozluźnienie z przyjaciółmi w knajpie spędziłąm.

a dziś ciąg dalszy porządków ogrodowych...
bo aura przyjazna.

 przyjemności dziś wszystkim

2 komentarze:

  1. Aura przyjazna powiadasz.... a u mnie leje jak z cebra. No karwasz twarz:( Nosa z domu nie ma co wyściubiać, bo przeziębienie gwarantowane.

    ps. Nie dziwię się dumie z nagrodzonego młodzieńca. Toż on między innymi dzięki zajęciom z Tobą ukształtował siebie w osobowość twórczą, myślącą, zmieniającą, a nie tylko odtwarzającą rzeczywistość. No, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam malutka nadzieję, ze masz rację )) a jutro zaświci słońce i u Was )))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....