niedziela, 24 maja 2015

malutki pościk dodatkowy w dniu dzisiejszym, po ciszy wyborczej ...

służący w zasadzie tylko wyeksponowaniu posta u Matkijadwigi

oraz dodaniu, dla równowagi rodzinnej, słów kilku o scence rodzajowej w dniu dzisiejszym:
ja - Naczelniku, naczelniku rejnboł mi nie ciągnie wcale a wcale
Naczelnik - zapchałaś rurę
ja - możliwe ale czym ? uważam bardzo ...już zamiatam wszystkie rozsypane
 wykałaczki, tony erninych kłaczorów też zamiatam, więc....
zdziwiona jednak zastygam w oczekiwaniu
Naczelnik oderwany od koszenia dopada rejnboła z latarką ! i dawaj zaglądać w rurę
- zobacz czym zapchałaś rurę, krzyczy nagle a niespodziewanie i rzuca we mnie
ZAPALNICZKĄ.

no, ja nie wiem KTO mógł wciągnąć zapalniczkę rejnbołem ?
chyba Ty.
foch

a oto sielanka dzisiejsza
na sznurach wisi pranie, na rozgrzanym żwirku doopskiem do kamery, leży Erna
a na pierwszym planie zapakowane w stary bęben? metalowy rosną radośnie
pomidorki. Dookoła op-fitość )))( Naczelniku zadowolonyś)) zieleni.
ekh sielanka, no.



8 komentarzy:

  1. i TY MNIE zazdrościsz ??? sielankowe obrazki podrzucając ...co mi się dusza rwie ku nim :))))))) buziole idę do Matki Jadwigi foch !!!!! a zapalniczka ,to nie moja robota ..NA PEWNO !!!!!:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo ... tyci tyci i będziesz uszczęśliwiona krzaczorami, pokrzywami, chwaściorami ....)))

      Usuń
  2. Ale Wy jesteście eko... tacy "prorecyklingowi":) Ale na zrobienie doniczki z bębna bym nie wpadła. My z bębna będziemy mieli wędzarkę...hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my jesteśmy bardzo eko i rec a zwłaszcza ja ))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

      Usuń
  3. Mam niniogródek na balkonie. Tyle mojej sielanki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sielanka to nie tylko ogródek .. sielanka to na przykład nie musieć zapierniczać w chwaściorach a zamiast tego można książkę poczytać ;)))

      Usuń
  4. Lubie te Twoja sielanke! Pomidorki "odbebnione"mowisz??;-))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....