wtorek, 26 maja 2015

857. po...

Wczoraj rano
szybki marsz na pola z Erną,
było wyśmienicie, bo wreszcie zapanowało lato,
na krótko podobno ale jest się z czego cieszyć, tymczasem.
Napatoczyłyśmy się na ślepego bociana i spanikowanego zająca!
Bociek do końca nas nie widział, choć szłyśmy dość szybko
i pofrunął w ostatniej chwili, na co wpływ miała rozochocona do zabawy suka,
a zając tak przed czymś spieprzał po ścieżce wśród pól, że wyhamował
niemalże na moich butach
może też dlatego,
że ja stałam jak wryta a Erna zbierała esemsy odwrócona tyłem.

***
wyborami zainteresowana nie byłam
nie mniej Komorowski zebrał za arogancję swojej partii.
I obawiam się, że hasło Platformy
WIOSNA WASZA, JESIEŃ NASZA
się jednak może nie sprawdzić...i co wtedy?
Głupota władzy, która ma wylane na wszystkie grupy społeczne
musi być ukarana. 

***
bardziej mnie obszedł reportaż w Trójce o Ukrainie.
Mam przyjaciół Ukraińców w Teatrze Brama i płakać mi się chce z bezsilności.
Rodziny rozpaczające po stracie swoich bliskich, dom którego już nie ma,
miasto oblężone, rozdarte braterstwo, bo jeden brat w Polsce
a drugi w Moskwie...przerażony i zaszczuty.
Ludzie  jak daleko odeszliście od siebie ?

a dziś wieczorem post u Matkijadwigi z okazji jej święta ...

6 komentarzy:

  1. Z wyborami było słabo, ale ten wybór trzeba zaakceptować.
    Poprzedni zresztą też nie był idealny.
    Arogancja musi być ukarana, tu masz rację.
    O ludziach gdzieś tam niewiele wiem. Tylu cierpi a my na to nie mamy żadnego wpływu. Współczuć jedynie możemy i modlić się. żeby to nas nie dopadło ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy czytałaś, a może Cię zainteresować:
    http://natemat.pl/143659,robertmusisz-internauci-wytypowali-pierwszego-kandydata-do-walki-o-prezydenture-w-2020-r-to-robert-biedron

    zante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tajemnica sie sypnęła)))...w mieściektóregonielubię każdy opozycjonista mówi o tym, że się Biedroń na słupsku wybije na prezydenta kraju )))))))

      Usuń
    2. Jak dotąd (bo wiadomo co posiadanie władzy z ludźmi robi) ja tam nic nie mam przeciw. Skoro Polacy o mało nie wybrali pieśniarza rockowego na prezydenta, to tym bardziej prawdopodobne, że rewolucja światopoglądowa jest możliwa.
      zante

      Usuń
    3. tak rewolucja światopoglądowa brzmi dumie )))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....