środa, 7 października 2015

919.katole co z wami? gdzie miłość do bliźniego??

nie sądziłam, że kiedykolwiek poprę Dodę
w jej myśleniu o czymkolwiek.
a jednak...

otóż nie żyjemy w państwie kościelnym, a jakbyśmy żyli przecież.
Jeśli tak łatwo można obrazić obywateli katoli, to przyznam, że
ja czuję się obrażana traktowaniem ateistów i innowierców.
Zwłaszcza teraz, w obliczu reakcji na uchodźców!!!
a już oburzona jestem traktowaniem braci mniejszych.

Postawa obywateli w chrześcijaństwie jest co najmniej wygodna,
z jednej strony - kochaj bliźniego, jak siebie samego oraz nadstaw drugi policzek,
(hasła de,mode, a nawet śmiem twierdzić, że nigdy nie weszły w użycie).
Z  drugiej - islamisto, ateisto i pedale wypierdalaj z polski.
że to niby ich (katoli) piękny kraj.
Prawdę mówiąc kraj tego, kto płaci podatki.
Z chęcią podpiszę wypierdolenie religii ze szkół,
oraz w nadchodzących wyborach zagłosuję na ...
obojętniekogo, byleby z daleko od ... wiadomokogo.

ps
katol - (pochodzi od słowa katolik) katolicki hejter, siejący słowa i czyny nienawiści







11 komentarzy:

  1. Się nie oburza, bo Jej żyłka pierdyknie. A i tak usłyszy, że to kara za grzechy (jakieś).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))))))))))))))))))))))) Zanti hehehe

      Usuń
    2. się nie śmiej ..rację ma :))))))

      Usuń
    3. zwłaszcza z tymi grzechami )))))))))))))))))))))))

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award. Rzecz jasna nie ma przymusu zabawy, ale miło by było ;-))) Jak nie chcesz nikogo nominować to chociaż odpowiedz na pytania. Nie chcesz i tego, to przynajmniej wiedz, że Cię lubię ;-))).
    http://subiektywnekomentarze.blogspot.com/2015/10/order.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) ależ mi miło )))) na pytania oczywiście odpowiem ... nie zauważyłam nowego wpisu hehehe

      Usuń
  3. katolicki hejter .........Pan Bóg to ma cierpliwość naprawdę :))))) ja bym ich już dawno wyprostowała :))))))) i niechby sobie gęby nie wycierali .....

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli istnieje jakaś istota wyższa, to zdecydowanie ma nas w dupie.
    a wyprostować wszelkiej maści ultra-popierdoleńców to dopiero sajensfikszn Aga )))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj ,że nieszczęścia w większości wywołują sami ludzie.....a ja tak podejrzewałam, że muszę być z innej planety:)))))

      Usuń
    2. ludzie wywołują nieszczęścia ale w imię boże )))))))))

      Usuń
    3. ciekawe co sam Pan Bóg na to ?:)))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....