czwartek, 8 października 2015

920. Liebster.


Trafiło się ślepej kurze...
No dobra idę po drugą kawę,
a już miałam gotowy post na podorędziu, równie krwawy jak ostatni,
tymczasem Zante mnie zmusiła do zmiany planów.


1.Piszę blog, bo jestem uzależniona 
  2. Gdy miałaś naście lat Twoim guru i autorytetem  była/był 
- było ich sporo, takie czasy.. od polskich działaczy solidarnościowych
 Kuroniów, Mazowieckich poprzez bardów Kaczmarskich, 
wielkich Gandhich ..
skończywszy na wielu autorach książek...  
3. Jak tamta fascynacja ma się do dziś, gdy masz dziesiąt lat?
  w dalszym ciągu naiwnie sądzę, że najważniejsze to 
być dobrym człowiekiem ... 
4. Z nieba spadło Ci 10 tyś. zł , ale możesz je wydać tylko na siebie. 
I co zrobisz?
dorzucę do remontu... nie ma opcji, że tylko na siebie ... gdybym chciała wyjechać w podróż to z Naczelnikiem, a do spa to z przyjaciółkami ... 
5. W codzienności nie mogłabym  obyć się bez - Naczelnika ;))) 
zwierzów, książek, muzyki, samochodu, komputera, ekspresu do kawy, 
telefonu,  
6. A na emeryturze to chciałabym - jej dożyć w zdrowiu 
i mieć wreszcie czas na malowanie, lepienie i pisanie, ogród, 
chałupę, podróże ...i odpoczynek ))))) 
7. Jak książka to z gatunku …
 sajens, fantazy, historyczna, biografia z dwudziestolecia, historii sztuki 
8. Czasem mi wstyd, ale do łez wzrusza mnie … 
wszystko co emocjonalne 
9. Są przedmioty, które kojarzą się z dzieciństwem. 
Dla mnie to …zapachy, widoki, zabawki 
10. „Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma..
” Masz takiego bzika na jakimś (albo czyimś) punkcie? 
- wiadomo TEATR ))))
  11. Każdy ma jakiś talent. Ty masz w darze od natury …
 chyba plastyczne talenta mam ;))
niestety nie literackie ((((

Dziękuję bardzo za wywiad.
T.

oraz się reflektuję, że nie wytypowałam blogów. ekhm ekhm
tak więc typuje wszystkie zalinkowane i niezalinkowane,
czyli bierzcie i jedzcie z tego wszyscy oraz ... spowiadajcie się

8 komentarzy:

  1. To ja dziękuję. Za wywiad i autoryzację w jednym.
    Trochę czuję się rozczarowana, że Ty, taki wolny duch i mój wzór tym obszarze, kasę dorzuciłabyś mimo wszystko do wspólnego kotła - czyli jak ja.
    Niemniej dzięki bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanti, a że niby wolny duch to zaraz egoista być musi ??))))))))))))))))))))))

      t.

      Usuń
    2. Egoista od razu. Czy ja zastrzegłam, że najbliżsi głodem przymierają, a Ty masz wydać 10 tyiaków na siebie? ;-)))))))))))

      Usuń
  2. 10 tysięcy to ja wydałabym bezczelnie na siebie:-'0

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uważam ,że literacki masz i inne ...zdecydowanie łaskawszy Stwórca był dla Ciebie ,że się tak uczepię wątku :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....