piątek, 9 października 2015

920. rząd dusz rozdarty między mamonę a kościół.

jestem zmechacona zmiętolona i złachana, to już chyba wszystkie wyrazy na zet,
oddające dziś mój nastrój i klimat srana. powód?  niewyspanie. migrena. stres.

Obcuję ze skrajnościami, poruszam się w aspekcie umysłów małych i chłonnych
oraz starych i niestety niekumatych absolutnie. pech.
napadowo mam myśli hitlerowskie a,propos likwidacji.
nie mam nadziei. ..nie rozwijam, nie drążę, ignoruję.

**

W tym śmiesznym kraju wszyscy chcą być moimi właścicielami.
Właścicielami mojego miejsca pracy, mojego ciała, mojego umysłu
 czy wreszcie mojej duszy.

Rząd dusz rozdarty między mamonę a kościół.
Okazuje się, że lekarz morze(japierdolę!!) może nie wykonać zabiegu,,
ksiądz pochować pod płotem,
polityk...
sejm  ...
rodzic...
dyrektor...
prezydent...

właścicielami mojego sumienia

ostatnio sumienie stało się zasłoną dymną lekarzy.
ciekawe co z ich sumieniem i wszelkimi klauzulami jeśli chodzi o prywatne praktyki
i zdzieranie z pacjentów kasy, bez kasy fiskalnej ??

psychiatria mieści się w klasztorze, na twoją chwałę wielki boże.


7 komentarzy:

  1. no humorek srana prześwietny :))))))))))))) akurat wczoraj nie zignorowałam i kazałam się odpierpapier :)))))) chyba jestem jeszcze zdrowa ,bo mimo wszystko nie mam chęci unicestwiania jeszcze ....ale mam chęć powiedzenia ,co myślę bez ogródek :)))) co i tak czyni ze mnie w ich oczach wariata :))))))))bo przecie NIE ROZUMIEJĄ ,a już po dobroci to zapomnij żeby .....
    mam się martwić o Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślisz, ze mam sie martwić ja sama o siebie?? wiem ostatnio zagęściłam wpisy ociekające krwia ale przelewa mi sie z każdej strony !!1
      i nie chodzi mi tym razem o mą własną mamę, która nota bene zajedzie we środę...))))

      Usuń
  2. Trzeba przyznać, że to zawłaszczanie ciał i umysłów Polaków przekroczyło wszelkie granice. I tak mi przyszło do głowy, że jest lament, by nie dopuścić wiadomej partii do władzy, bo wszelka wolność będzie zmasakrowana. Więc lamentujący wołają, by zatrzymac przy władzy tych, co są od 8 lat. Tylko ja sie grzecznie pytam: to, co się dziś dzieje, we wszystkich obszarach naszego życia, to za rządów której partii się zrobiło? Jest jakaś wielka różnica w rządzie dusz i ciał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za rządów każdej partii Zanti))))) w tym kraju wszyscy sraja po gaciach przed klechami ..

      Usuń
    2. a poza tym masz rację i dlatego na po nie głosuję już, dziękuję bardzo

      Usuń
  3. Też się mierzę z otwartymi tych młodych i zapieczonymi tych do uśpienia. Przeraża mnie tylko brak zdolności do samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków u tych młodych, bo na tych starych już nie liczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w przypadku młodych jest jakaś nadzieja ... a tu stare głupie ograniczone i na dodatek roszczeniowe !! i masz rację do uśpienia.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....