piątek, 27 maja 2016

1-023. cholera, całkiem zapomniałam do czego było to odliczanie...

byliśmy nad morzem...









i było pięknie jak to w Orzechowie,
nigdzie w okolicy nie ma takich widoków osypujących się skarp i drzew,
korzeni wyrzeźbionych wodą,
i ja tu właśnie zbieram swoje skarby: kamienie z muszlami i stworami sprzed milionów lat,
lekkie patyki, a zamierzam taż inne wywlekać do domu, po remoncie, tylko zakup porządnej poręcznej i lekkiej piły jest konieczny. będą rzeźby.
Słońce wylazło ale wiało niemiłosiernie, że się Naczelnik, ubrany za lekko, w batmana zamienił,
bo ręczniczkiem się próbował osłonić od wiatru, no nie dało rady...i ja nie dałam rady choć
w dwóch polarowych bluzach (podobno nie przepuszczających wiatru, o buchacha))))))

W końcu Naczelnik odmówił marszu w tych warunkach i się w jaskini schronił.
To i ja dupą na piachu siadłam. Zresztą w dupsko mi nawiało więc nie dyskutowałam.
Nie było opalania tylko piling, za to po całości mimo ciuchów ... nie narzekam!!!
fcale a fcale nie narzekam, dobrze było się najodować i pokrzyczeć do siebie z bliska,
bardzo bliska, w tym huku oceanu doprawdy trudno o komunikację we właściwej  tonacji.

A dziś pakowanie, pranie i próba do rana z noclegiem. czyli proza życiowa.


11 komentarzy:

  1. uwielbiam morze... Mogę patrzeć, słuchać, wąchać, zbierać, moczyć, dotykać, zanurzać - no wszystkie przyjemne słowa tu pasują! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za wodą nie przepadam ale szukać kamieni, patyków i budować zamki z piasku i stawiać babki... w ogóle siedzieć dupą w piasku uwielbiam i czytać na pustej plaży .. jeszcze kilka lat temu to robiłam w środy od maja do wakacji(sezonu) sobie jeździłąm z Eną albo sama żeby w tygodniu złąpać dystans do życia i to było piekne. Do tego wracam od września))

      Usuń
  2. jeeee...... ale pieknie....
    I do tego jeszcze kamienie z pra-stworami gratis?!!! rany.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kamienie to dla mnie najfajniejsza sprawa nad morzem i patyki, mogę godzinami ślęczeć i szukać okazów !! kazdy ma jakieś hobby prawda? ))

      Usuń
  3. No wez, nie denerwuj czlowieka takimi fajnymi widokami! Ja mam do morza taaak daleeeko, a chcialabym miec blizej. Pieknie i chyba mimo wiateru fajnie Wam tam bylo, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Orzechowie jest zawsze fajnie i można chodzić brnąc w wodzie po pas...moja trasa do Ustki brzegiem i z powrotem, gdy miałam czas łazić ..

      Usuń
  4. pieęknieeeeeeeeeeeee...drę się bo wieje :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdraszczam tego morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I na co Ci ta proza życiowa, kiedy już prawie zapomniałaś... Morze - morze jest dla mnie jak ukojenie.. Chyba nie mogłabym mieszkać daleko od morza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....