środa, 29 czerwca 2016

1-040.dzień konia?

tak sobie znów myślę, będąc zadowoloną i przyjemnie odprężoną wreszcie,
detoks detoks i detoks. oraz dieta.
schudłam zdrowo 4 kilogramy, waga się ustabilizowała i przerwa w diecie niczego nie zmieniła.

Teraz doszły ćwiczenia, spacery z Erną i fizyczna robota  przy pakowaniu i powrót do jadłospisu dietetyka. Spodziewam się więc efektów szybszych i kolejnych kilogramów w dół.
W te wakacje czeka mnie głównie fizyczny zapierdol więc ... w jakimś sensie odpoczynek
z dobrym skutkiem. Plan wciśnięcia się w ciuchy sprzed 15 lat się realizuje, a co.
chyba, że ich nie znajdę w tym rozpierdzielu...

...nie słyszę tego, nie słyszę i nie widzę tych kombinacji, tego majstrowania przy oświacie,
choć przyznaję, że orędowniczką gimnazjów nie jestem, a wręcz przeciwnie
ale...no właśnie zawsze jest jakieś "ale" i sugestie, że jednak może być gorzej.
 nie słyszę i nie widzę ... przez najbliższe dwa miechy.
a potem się zdziwię. zapewne.

Druga rozmowa telefoniczna, tym razem z wenecją, mnie utwierdziła w przekonaniu,
że dupokreacja nade wszystko. i kwitnie.

a więc remont !
i detoks. i czereśnie.


11 komentarzy:

  1. Ciuchy sprzed 15 lat? I co z tego, że w nie wejdziesz, skoro będzie Ci wstyd się gdzieś w nich pokazać, bo się okażą niemodne. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy powód jest dobry ;-) i spodnie w które się nie mieścisz na lodówce czyli sposób na Ule Dudziak i stare ciuchy w szafie ale ja ci mówię, że mam fajne ciuchy i sprzed 20 lat i po babce i mamie ))) bo moda robi kambek )) i są tez ciuchy ponadczasowe )) jak torebki i buty))

      Usuń
  2. :) Mam w garderobie pudło z napisem "WYROSŁAM" od stycznie zdecydowanie zmniejszyło swoją objętość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)) Ale zawartość Twojego pudła nie lezy tam 15 lat, prawda? ;-)

      Usuń
    2. no nie.. ale jakieś 7-8 to już będzie

      Usuń
    3. to teraz się wydało skąd u mnie tyle pakowania i skąd pudła z ciuchami w ilościach hurtowych ))))) no ja wyrosłam ale bardzo bym chciała nie odpuścić )) jednak

      Usuń
    4. dlatego nie odpuszczam - od stycznia 9 kg

      Usuń
    5. jessso jakże Ci zazdraszczam

      Usuń
  3. No to miłego powrotu, ja się przestałam łudzić, bo jednak u mnie to zbyt duży przeskok :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miły to on nie będzie wiesz mi ;-/ i u mnie przeskok przez rów mariański))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....