piątek, 26 sierpnia 2016

1074.kuramać.

czasami kobiety nie wracają na noc ... tak. tak
serio, to nie jest bajka Średniowiecze się skończyło.
Czasami  kobiety nie wracają na noc do domu. ale na szczęście wiadomo gdzie są.
Otóż są ze swoimi aktorami w tetaru i upijają się z rozpaczy. losowego przegięcia.
czasowego przesunięcia, graniczącego ze stwierdzeniem TOSĄJAKIEŚJAJA????
i konsekwencje będą też w kłopotach z  Matkąjadwigą.
ps
Trochę mi lepiej na duszy po przeczytaniu sztuki prostoty i nie wiem czemu.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. prawda to, zawsze można się gdzieś zapodziać, to nie jest zabronione ;-)

      Usuń
    2. zapodziać, ale szybko odnaleźć :)

      Usuń
  2. życie życie ...dramat ,humoreska ,komedia czasem ...kolorowe jest ...byle tylko z dala od tragedii to wszystko przetrzymamy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę widać już efekty, tak po prawdzie uwielbiam tragizować i dramatyzować i tak na koniec wszystkiemu winna pogoda, jest słońce i od razu lepiej )))

      Usuń
  3. Ciesze sie ze Ci sie zrobilo lepiej po tej lekturze, nie wazne dlaczego. Mnie ona przerazila :)))) Ja tez lubie widok czystej kuchni, ale chociaz sobie zawsze tlumacze ze "no, posprzataj, bedzie slicznie czysto i pachnaco" to nijak nie sprawia mi to cienia przyjemnosci.

    Remont - a niech sie przesunie, co tam, kiedys sie skonczy. Obiecuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie była potrzebna taka refleksja i lubię jak sie mnie namawia na pozbycie się frustracji oraz brnę w tym kierunku ponieważ sobie postanowiłam zrobić porządek, oczyścić przedpole we własnej łepetynie, nie tylko w domu, a takie teksy mnie wspierają ))))

      Usuń
  4. Nie wiednij mi tu, choc upic sie mozesz od czasu do czasu. Dla zdrowotnosci i upuszczenia nagromadzonej pary i zolci.
    Bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie i powiem Ci, że już jest wraz ze słońcem ))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....