wtorek, 30 sierpnia 2016

1076. i komu to przeszkadzało??

no senkju wery wszystkim, którzy utyskiwali na upały, naprawdę
no i się zesrały te upały.
w nocy burzysko chciało rozerwać niebo i zryć pole.
a dziś niecałe dwadzieścia stopni w słońcu.
i co teraz?
Napisałam wczoraj ale byłam zmęczona i postanowiłam skończyć dziś. 

Dziś w dalszym ciągu cała jestem w pretensjach.
zwłaszcza po wczorajszej radzie pedagogicznej, gdyż wraca STARE DOBRZE ZNANE:
urawniłowka, zarządzanie centralne, patriotyzm/nacjonalizm, jedynie słuszna opcja,
pierdzieć na komendę, myśleć kurwa według jednego szablonu, napierdalać innych...
nasz ci ten kraj nad wisłą i sami w to gniazdo srać będziemy. amen.
Czyli klimaty znane i lubiane, bo się niektórym ckni na komuną/dwudziestoleciem,
którego historii nie znają, bo i skąd...propagandówka piłsudczykowska wełbie.
oraz w dalszym ciągu nie wybaczę tego platformie.
I już sama nie wiem, co jest gorsze czy prawica endecka nacjonalistyczna z łysymi karkami,
co to mają na gębach bóg honorojczyznę, za te we łbach huczy wiatr,
czy wolę lewicę prawdziwą socjalistyczną? hmmmm
wybór godny lepszej sprawy coś między sraczką krwotoczną a dżumą??

Rok szkolny za chwilkę, a ja w pełnym rozpiździaju, że nawet mi się nie chce myśleć
o dzieciach, programach, planach, innowacjach i innychacjach.
Zresztą ja już nie muszę myśleć, wyręczy mnie rząd tutejszy.
(przez gardło mi nie przejdzie określenie "mój rząd, mój kraj")
Wcześniejszy mnie też wyręczał i upraszczał, aktualny jeszcze narzuci, co mam myśleć,
średniwiecze mentalne i pan, wójt oraz pleban.

Nowa ministra coś pierdoli od rzeczy, jak zwykle, że nie będzie zwolnień,
że nie ma godzin karcianych ALEEE wiadomo, że nauczyciel ma pracować 40 godzin w tygodniu,
 a tylko 18 przy tablicy, sołłłłł dyrektor ma prawo nas zajeździć do 40!!!!! co do minuty.
A więc nie dwie godziny obowiązkowo ale ILE SIĘ DYREKCJI I KURATORIUM PODOBA.
No brawo, brawo nowa jeszcze lepsza ministra. oklaski.
aniemówiłam??

i kto się dał nabrać??
oraz co to za władza, która napierdala w  inteligencję i rozpija naród??
czyżby okupanci.

i kto nie jest z nami, ten przeciwko nam?
 
 
Zaczęło się więc dreptanie do roboty jednej, a dziś drugiej,
bo próby, bo gramy spektakl w piątek...gościnnie.








21 komentarzy:

  1. Ale ludzie tak mają - muszą na coś narzekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja też tak mam, tylko jak można narzekać na coś co praktycznie w przyrodzie nie występuje )))
      przynajmniej u nas tu na pomorzu ...

      Usuń
    2. To na zaśnieżone szczyty se ponarzekaj :) górki i pagórki

      Usuń
  2. To nie bylam ja - ja nigdy nie utyskuje na upaly! Za to utyskuje na deszcze, wichry i zimno - ale jakos wymiernego skutku w naturze to nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diable, gdybyś chciała założyć fundację, której celem statutowym będzie utrzymanie lata przez cały rok, to ja się zapisuję!

      Usuń
    2. i ja i ja !!!! ach jakie by to byłoo piękne ))))

      Usuń
  3. A Ty uczysz w katoliku? Bo przeczytałam, że Pawłowicz walczy, żeby w katolikach nic się nie zmieniało w edukacji, żeby gimnazja były przedłużeniem podstawówki. Podstawówka drugiego stopnia, czy jakoś tak :)

    Łap ostatnie dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w katoliku?? A OD KIEDY SIĘ WPUSZCZA DIABLICĘ DO OŁTARZY??)))))
      bo na gimnazjach katolickich i liceach kościół trzepie kasę i dlatego jestem nieco zdziwiona że jednak rozwalają gimnazja, chodziły juz spekulacje, że prędzej rozwalą podstawówki.. może w niedzielę połapie ))

      Usuń
    2. :) nie no spokojnie. Coś rozwalą, ale może nie katoliki, teraz to już niezła zabawa, jak człowiek tak obserwuje. Łap, łap... u nas już dzieci w szkołach.

      Usuń
  4. Bo Kaczynski wie lepiej, jak powinno wygladac Twoje, nasze i wasze zycie. Co, moze demokratycznej wolnosci wyboru Ci sie zachciewa? Nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale chociaż macie rozsądnego Biedronia, który przykładem świeci...
    Czy nie...
    Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami świeci przykładem, robiąc oszczędności ponad miarę...czasami ...tylko świeci
      blaskiem odbitym a ogólnie to każda władza jest do dupy.

      Usuń
  6. mnie zastanawia,jak to jest- dobrzy ludzie, młodzi ludzie umierają, a skurwysynów nic nie trafi, żaden szlag !
    no więc ja im bezpłatnie, aczkolwiek absolutnie interesownie życzę- abyście zdechli w męczarniach! Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic ja sobie to wytłumaczyłam ....tu mamy piekiełko :))) więc dobrzy idą wcześniej tam gdzie lepiej :)))) co się tu męczyć będą :)))))

      Usuń
    2. Filipek, zawsze to jakieś pocieszenie :)

      Usuń
    3. amen !! choć też tego nie rozumiem ... oraz jest to dowód niezbity na to, że żadnych bogów dobrych, miłosiernych i karzących i ...startatata

      Usuń
    4. że sratatata to się zgodzę ..od wieków nadinterpretują :)))))

      Usuń
  7. a co ? że mi pot po tyłku nie ścieka to żle ???? i że z konewką nie muszę popitalać szesnaście razy to źle ?:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co że muszę se podlewać? a co, że pot ścieka i nóżki brązowieją....i że pachnie słońcem, malinami, pomidorami, śliwkami i jeżynami nie ZGNILIZNĄ...że można wszystko zamiast nic, bo leje i pachnie praniem i pościelą rozwieszoną na sznurach można na bosaka )))) ekh

      Usuń
    2. no dobra
      pójdźmy na kompromis tak do 22 stopni max i wszystko .....

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....