środa, 31 sierpnia 2016

1077. nie czyń.

nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe

naszych biją, my bijemy i nie wpuszczamy w nasze gościnne, według tradycji progi
 i wszyssko się wyrównuje.
 w przyrodzie.
oraz kiedyś w zaprzeszłych czasach, w głębokiej podstawówce, robili my prasówkę
i pamiętam jakim mnie to obrzydzeniem napawało.
i pamiętam te "artykuły w pasie", te wypowiedzi"premierów" ówczesnych.
Więc słucham właśnie, co wydukała premiera i jakbym Gumuły słuchała albo innego.
(oczyświście z kaset video))) bo słuch mam doskonały:
że wrogie elementy zakłócały pogrzeb Inki, i my tym elementom łapy i głowy upierdolimy przy samej dupie. bo my wykorzystamy każdy absolutnie moment, który się przytrafi.
I wy wrogie elementy z domów nie wychodźcie lepiej. i cicho siedźcie.

no ręce opadają.

tyle mam do powiedzenia.

Czekam na lato znów i planuję wypad nad morze, w ten łikend. w miejsce odludne.
jak zwykle we wrześniu....





12 komentarzy:

  1. Tez tesknie za odludziem. Oby miejsce mojego planowanego urlopu okazalo sie niezbyt zatloczone....
    Pustych plaz zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kobietko ja tobie zazdroszczę jakniewiemco. Baw się dobrze i ładuj akumulatory))

      Usuń
  2. też mi zalatuje przeszłością często i gęsto :) tylko czy czas da się cofnąć ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż nie ! dlatego myślę sobie, że im też nie wyjdzie ... z drugiej strony ludzie nie uczą się na błędach...

      Usuń
  3. Też wolę morze jak nie ma milionów zaparawanionych oszołomów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i ja wolę dlatego nie jadę w lipcu ani sierpniu tam nigdy przenigdy dopiero we wrześniu )) jest szansa na ciepły miesiąc więc może się morze uda zobaczyć ))

      Usuń
  4. Że też broszki nikt jej w usta nie wsadził... jedź i odpocznij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))ani niczego innego ...no z tym morzem to się zawzięłam, wszak pogoda jak na złość piękna. I żeby tylko tak dalej z tą pogodą, to jest szansa, że pranie wyschnie i w ogóle pranie...

      Usuń
  5. Zwykle uwaga skupia się na 3 profesjach: nauczyciele, księża, lekarze. I tak od lat. Teraz na tapecie są nauczyciele. Przyjdzie czas na lekarzy. Podejrzewam, że księży odstawiono w tej kwestii na bok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to zaczną za chwile pierdzieć o lekarzach przy okazji fatalnej sytuacji i reformy służby zdrowia...a księża no cóż z pewnością słyszałaś o takiej grupie społecznej w tym kraju - nietykalni!!!

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....