piątek, 25 listopada 2016

a wszystko to, bo siebie kocham

mówicie, macie
chcecie zdjęcia, macie oraz bierzcie i korzystajcie, bo warto.

mydło rozmarynowe o pięknym kolorze i zapachu
a oto opis
 Jest to naturalne, ręczenie wytwarzane w niewielkich partiach wegańskie mydło z błękitną glinką kambryjską i rozmarynowym olejkiem eterycznym. Błękitna glinka kambyjska jest najstarszą, powstałą ok 543 mln lat temu glinką na świecie. Wydobywana na terenach Syberii stanowi niezwykły rezerwuar minerałów.


mus szafranowy do ciała, delicje dla powonienia, dla dotyku, dla skóry ...


kule kąpielowe, przesycone wonnymi olejami o magicznych właściwościach
i ta przyjemność jeszcze przede mną w mojej czadowej wannie z kieliszkiem dobrego
czerwonego wina.

i na koniec olej z pestek śliwek, normalnie czad zapachowy


a wszystko to, w tej oto firmie gdzie kosmetyki są wyrabiane ręcznie, ekologicznie, 
z wysmakowanych surowców
pobieranych z szacunkiem dla przyrody,
 są organiczne i nie testowane na zwierzętach.
Polecam. a ponieważ jestem wzrokowcem, to zdjęcie mnie powaliło

i w następnej turze przyjedzie do mnie.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o nie nie Margo Ty dopiero będziesz w niebie )))))

      Usuń
    2. Noo, zamówiłam i czekam. Popełniłam szaleństwo, ale jestem szczęsliwa :) z samego faktu, że popełniłam i czekam, hehe

      Usuń
    3. I masz pozdrowienia z fabryki :)

      Usuń
  2. Cos mi sie wczesniej to ministerstwo o uszy obilo, ale dopiero teraz zaglebilam sie w asortyment. Czlowiek chcialby miec wszystko, bo wygladem kusi, ale ceny nieco zaporowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj są niestety, dlatego będę powoli smakować ...te rarytasy i patrzec jak reaguje moja skóra.

      Usuń
  3. MEGA-WYPAS. Te hydrolaty, te olejki!!!
    Mydla tez piekne, ale ja nie mam gdzie polozyc / powiesic mydla. Tylko taka flaszka z plynnym mydlem wchodzi w gre niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. se wzięłam hydrolat rumianku i normalnie jak bym się w zielsku wytarzała latem w zbożach na polach i ekhhhh

      Usuń
    2. O, serio, tak mocno to czuc? Kurcze, robisz mi apetyt coraz wiekszy... Ja bym ten lawendowy przygarnela.

      Usuń
    3. ja za takim intensywnym zapachem lawendy nie przepadam ale ...jesli lubisz )))
      to śmiało )))

      Usuń
    4. Na naturalnym olejku różanym powinno być ostrzeżenie, że uzależnia psychicznie, fizycznie i finansowo... Piszę to, bo wpadłam po uszy... A raczej po płaty węchowe... ;-)

      Usuń
  4. oooooo ja też chcę takie !!!!!też się chcę tarzać w zapachach NATURALNYCH :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....