czwartek, 24 listopada 2016

o jjyskowych krasnalach.

Popełniłam coś strasznego,
niewybaczalnego, wbrew zasadom i to jest przykre i to jest fuj i passe...
 ale nie miałam czasu szukać nagród i poszłam na łatwiznę,
otóż kupiłam PRZECENIONE skrzaty skandynawskie w jjysku, jako nagrody dla dzieci i młodzieży
w konkursie wokalnym.
Tak, biję się w piersi, oj biję, ja przeciwniczka bożoklimatów w listopadzie.
ja postraszycielka łamiących tradycje, oraz zdrowy rozsądek, ja demaskatorka padalców
czyhających na kasę, popierających konsumpcjonizm.
Na swoją obronę mam to,  one urocze są i i klimatyczne i dzieciaki bedą zachwycone.

**
Tymczasem przyszły zamówione kosmetyki i upajałam się ich konsystencjami i zapachami.
Upajam się i relaksuje... mydłem rozmarynowym pod prysznicem, które w dodatku
pięknie wygląda wisząc na sznurku,
i szafranowym masłem na ciele, wmasowywanym małymi okrężnymi ruchami.
Po obudzeniu nakładam sobie olejek z pestek śliwek na twarz i jestem królową.
W kosmetykach też mniej znaczy więcej.
a więc ekologiczne, bez chemii. i nie muszą zawalać całej łazienki,
bo mają ładne opakowania i są tanie. nie należy robić z nich wystawki, tylko używać rozsądnie.
w terminach i zdrowo nie dowalając tablicy mendelejewa.

A pomalowane torby i ciuchy pokaże owszem, za chwilkę.

13 komentarzy:

  1. I jeżeli przypuszczasz, że Ci się uda nie podać dokładnie, co to za kosmetyki, toś w błędzie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, chceeem tego rozmarynu, jak kania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo, pomimo później pory zasiadłam i odwaliłam nowego posta w który pełny pakiet informacji kobiety moje )))))

      Usuń
  3. oj to prawda, ja od 2 lat mam jeden krem na dzien + pod oczy, a na noc olejek arganowy. I bym ten olejek najchetniej tez na dzien uzywala, bo nie dosc ze skóra od tego ladna, to nic mnie nie swedzi, nie czerwieni sie i nie wysycha - no tylko ze sie czlowiek blyszczy i jest tlusty troszeczke jednak (no jak to po olejku).

    A krasnale, skoro urocze, to sie nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diable, a gdybyś kroplę tego olejku położyła wewnątrz dłoni i dodała do niej kroplę wody, a następnie metodą pocierania obu dłoni uzyskała tzw emulsję, to mogłoby się okazać, że człowiekowe błyszczenie nieco ustąpi...
      O czem rzekła uzależniona od olejków Kalina (głęboki ukłon).

      Usuń
    2. łoł! no patrz, na to nigdy nie wpadlam, serio! ciemny ten diobeł, ciemny...
      :D

      Spróbuje, nie omieszkam :}
      (uklon równie gleboki)

      Usuń
    3. no to przybijcie piątkę Diabły Kalinowe ))))

      Usuń
  4. Kupuje projektor do chałupy. Z czego zrobić ekran - listewki i prześcieradło? ;-) ;-) ;-)
    Pozdro, Asetnol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee nie bardzo, bo będzie kijowy obgląd, lepiej zainwestować też w ekran ale skoro listewki i prześcieradło to równie dobrze może być biała ściana ))

      Usuń
  5. Apropos... robię w muzeum wystawę bożonarodzeniową... W klimacie świątecznym jestem od pół roku... ;-) A listopad to już w ogóle... takżetego! Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jak sie doczołgasz wreszcie do swiąt prawdziwych, to nie masz odruchu wymiotnego ja sie pytam ??

      Usuń
  6. oj tam zniosło Cię troszkę ino z obranego kursu:))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....