piątek, 4 listopada 2016

łazienka w stylu. połączenie starego z nowym.













Sporo materiałów do tej łazienki zaplanowaliśmy z odzysku, 
stare okno wyczyszczone i zakonserwowane jako lustro nad zlewem,
nogi od wanny osadzone w starych belkach,
z tych samych 200 letnich belek zrobiona szafka pod zlew, z dziurami co nas zmusza do wyłożenia blatu szkłem hartowanym o lekko niebieskawym odcieniu. 
Ściana z cegieł rozbiórkowych datowanych na XIX wiek.
Tynk położony nierówno, żeby zachować klimat starej wiejskiej łazienki.
Żyrandol oryginalny mosiężny na salony...
Pozostałe elementy nowe i dobierane z pietyzmem.
Mosiężny kran i bateria oraz wszystkie dodatki do bidetów, muszli i do wolno stojącej wanny wykonanej ze specjalnego materiału, mojej wyczekanej.
Wreszcie kafle o delikatnym niebieskim malunku, które wyglądają na otłuczone. 
Szwedzkie Kinkiety w mosiężnym odcieniu. drewniane włączniki z białym wypełnieniem, 
na ścianie ceglastej trzeba zmienić białe na kolor. 
Piękne drzwi stylizowane na stare w niesamowitym kolorze, takie same jak w sypialni.

Nie nazywam tego sesją, tylko nieprofesjonalnym pstryknięciem aktualnej rzeczywistości.
Na sesje jeszcze przyjdzie czas.
a teraz proszę podziwić i cmokać z zadowolenia jako i ja cmokam.


26 komentarzy:

  1. cmokam nad kaflami ,nad cegłą i nad LUSTREM zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę, bo mam fazę okienną od zawsze i w domu i w teatrze, że lustra wszystkie w domu wsadzone do okien oraz malowanie obrazów na starych drzwiach, dechach i w oknach właśnie, na szkle na dechach... wsio rawno )))

      Usuń
  2. Teatralna, oniemiałam! Wszystko piękne, ale zachwyciła mnie oszczędnokaflowość. Jak pięknie wyglądają gołe, niedoskonałe ściany i te kafle w detalicznych ilościach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? )) nie lubię kafli wypełniających całe ściany...w łazienkach, kuchniach...
      ceramikę traktuję ozdobnie, nie użytkowo, tak mam.
      Teraz są farby, którymi można zabezpieczyć ściany w łazience.

      Usuń
  3. Cmokam, cmokam i się nawet ślinię , ok ? :)
    Kochana, piękna łazienka- kafle i drewno blatowe, fajny pomysł z lustrem i podstawą wanny !!!
    Potrzebuję taką dechę na półkę do kuchni i salonu i nie wiem, gdzie to znaleźć w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem jak to zabrzmiało z tym cmokaniem)))) he he
      z dechami i belkami mamy z głowy, bo nasze są ale możesz pojechać na wioskę po Wro i tam poszukać, gdzie kto rozbiórkę obory robi albo jedż do tartaku i tam wybierz taką surową i w marketach też są nowe deski i belki, surowe do robót budowlanych, możesz postarzyć olejem do konserwacji drewna albo bejcą.
      tyle ci mogę podpowiedzieć kochana ))

      Usuń
  4. Wszystko piękne,lubię taki artystyczny styl.Zmieniła bym tylko umywalkę na kształt misy żeby przełamać prostokąty ale to tylko takie moje spojrzenie. Pozdrawiam,Ela z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. misę w dodatku szklaną(dobrze mi tak) mam w górnej łazience, więc ta z premedytacją taka )) ale masz rację Elu i pozdrawiam

      Usuń
  5. w moim bardzo stylu ta łazienka i jak kiedyś przyjdzie nam się spotkać, to ja chcę się w Twojej łazience z Tobą wina napić :) śliczna, a kafle... oj lubię :) wszystko, drewienka stare bardzo lubię, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz, masz wino w wannie najlepiej smakuje ))))

      Usuń
  6. Wiesz co? To jest naprawdę wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam wyjatkowe, to jest nasze )))) a co naJważniejsze PRAWIE takie jak sobie umyśliłam wymyśliłam...;)))))

      Usuń
    2. No Wasze jak najbardziej. Ale wyjątkowe! Każdy detal mi się podoba.

      Usuń
    3. miło mi i się cieszę jak dziecko po przydługiej chorobie ;))))

      Usuń
  7. Stylowo,nietypowo,pięknie..
    Pozdrawiam
    Eo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ach tak mi mów a zapomnę o miesiącach udręki... remontowej )))))
      dziękuję

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziekuje DD bardzo się cieszę, ze robi wrażenie i mam nadzieje, że pozytywne ;)

      Usuń
  9. o jacie, fiu fiuuuu, teatralno, no to jest przepiekna lazienka! To stare okno-lustro i szafka to juz jest poezja, a jeszcze z tymi kaflami i bateriami - no kawal dobrej roboty, mozecie byc dumni jak pawie, nic tylko siedziec w wannie i sie napaw(i)ac ;)
    Macie gust i styl ludziska, nie ma to tamto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diable atam etam itam .... drobnostka ))))))spłonęłam żywcem
      no nie umiem za cholerę przyjąć komplimentów he he jak rasowa zakompleksiona polka ;)
      dziękuję za miłe słowa )) i cieszę się, że taki styl Wam sie podoba dziewczęta ))

      Usuń
    2. nooo - stare drewno, "stare" kafle, toz to od razu serce szybciej bije. I te szczególiki dobrane z miloscia - to wszystko widac!
      Juzem piekielnie reszty domu ciekawa :}

      Usuń
    3. to se poczekasz Miła... bo aktualnie jeszcze malowanie...i sprzątanie i układanie czas cały...a będzie się wlekło, bo praca przeszkadza)))
      i faktycznie zamierzam do świąt bożo zdążyć...z ogarnięciem a już widzę, że trochę roboty se na wakacje zostawiam ...

      Usuń
  10. Ładnie - podoba mi się. Uwielbiam takie świeżynki poremontowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo no pewnie, że uwielbiasz i to jest sekret Twoich remontów ))))

      Usuń
  11. mmmmm...leżałabym, odmakałabym, cuuuudo....a u mnie tylko prysznic. Ech, życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna ja tam wolę prysznic ))))))))
      ta wanna to na pokaz he he he ;)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....