wtorek, 8 listopada 2016

O tym, że agonia się przełuża a mój optymizm zdechł i jestem wkurwiona na wszystkich.

 a latem, a zimą.

 Latem na wsi pieją koguty i ludzie koszą trawę. zwłaszcza, gdy się ma sąsiada
z setką kur pod Twoim nosem, bo pod swoim po co? są głośne i śmierdzą.
 a zimą mają tony drzewa do pocięcia i kurwa piłują od rana. od 7.20.
I tym samym plany zrobienia szklanego dachu w sypialni poszły się bujać.
A kolejnym zakupem, ekskluzywnym na który nas aktualnie nie stać( ale do lata odłożymy)
 będą żaluzje zewnętrzne na górne okna połaciowe.
Potem zaś przy remoncie kominkowego trzeba będzie takie żaluzje doczepić na dole.
Jednym słowem pomimo otwartości zamierzam się odcinać.
głównie od dźwięków, nie od ludzi.
bo ludzie w mojej wiosce są sympatyczni, raczej.
Pewnie dlatego, że w większości mi nieznani. cały czas się dziwię na tę okoliczność.

A więc obudza mnie dziś piła elektryczna taśmowo-tarczowa, czy jak to tam się nazywa
biegnę zrobić awanturę, rolety precz ...
i widzę śnieg na oknach. To już ? się pytam. zima? a ja taka nieprzygotowana, na letnich oponach.
a w doniczkach na zewnątrz pelargonie, wielkie donice po kwiatach też na zewnątrz,
jak towarzystwo popęka Naczelnik dostanie wpierdol.
a w beczce woda, a w garażu NIEOGRZEWANYM meble i kartony z mikserami kuchennymi ...
wpierdol się rozciąga na kolejne obszary, oraz pan zakupi cały zmarnowany osprzęt za niewiemco
i jeszcze do tego przekopał geniusz i pannawłościach kurwajegomać ogródek aleeee
 kolejny rok z rzędu zapomniał rozrzucić gnojówkę, brawo, oklaski na stojąco,
gdyż nic już kompletnie nam nie urośnie. I ja to ma w dupie i niczego kompletnie na wiosnę
 NIE SADZĘ. no ale  niektórzy są stworzeni do wyższych celów,
nie zaś do rozrzucania gnojówki, prawda.

Dwa dni pod szyldem bóli wszelakich łikendowo spędziłam.
począwszy od zęba, leczonego kanałowo, tak, do tego wszystkiego leczę zęby
 a skończywszy na egzystencjalnym, 
Pewnikiem się do tego dokłada niestabilna pogoda - sypie gradem mocno intensywnie
 naprzemiennie ze śniegiem. nocami dochodzą przymrozki.
 ... nadciąga końcówka rozpiździaju.  tylko jeszcze malowanie kuchni i ogarnianie wszystkiego zostało. bagatela.
Zmęczona jestem. głównie fochem Matkijadwigi wiecznym fochem, fochem forever
z różnych powodów, choć po prawdzie powód jest zawsze ten sam.
Zmęczeni jesteśmy. jeszczegłówniej tym, że piąty miesiąc nam się ludzie po domu walają.
ps
Cudza progenitura mnie zamęcza w kontekście filmu na okoliczność 11 listopada.
bo ofkorss bogonarodowe popiardywania jeszcze przede mną w czwartek... rzyg.


19 komentarzy:

  1. "Nocami dochodzą przymrozki" - cóż to za perwersje klimatyczne.
    A gnojówkę to można w granulacie (światowo) i wystarczy co dwa lata żeby nie przenawozić.
    No i jest udowodnione naukowo, że drewno pocięte o 7 grzeje mocniej, także ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udowodnienie naukowe - rewelacja.
      Trawa koszona o 6.30 też jest bardziej zielona, prawda? ;-)

      Usuń
    2. o japierdzile z waszymi udowodnieniami naukowymi, jak ja dorwę tego gada co piły używa o tej hitlerowskiej godzinie, to mu naukowy wpierdol spuszczę i tak się to skończy.naukowo.

      Usuń
  2. Ja bardzo przepraszam, ale sie pytam, co wobec tego Naczelnik czyni z czasem wolnym? Moze trzeba mu przygotowac kartke z lista obowiazkow, duzymi literami napisana i powiesic w widocznym miejscu? Po wykonaniu zadania moglby sobie odhaczac po wykonaniu kolejnego zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AMP - Ty chyba chcesz, żeby Cię Naczelnik odnalazł u tego Niemca i udusił gołymi rękami ;-)))))))

      Usuń
    2. Pantera i Zante )))) najpierw to mi Naczelnik po gaciach pojechał i sie prawieobraził a potem Cie u tego Niemca znajdzie )))))))))
      ofkorsss się czepiam i nie mam racji i z niego leniwego gnoja robię- to cytat.
      Z kartka sie w pełni zgadzam(i teraz to z pewnością będzie przemoc w rodzinie))

      Usuń
  3. O 7 rano, do piły, to mają zdrowie Ci ludzie, pewnie chodzą spać z kurami... U mnie od dzisiaj leje do lutego, witaj zimo deszczowa, ale śniegu nie znoszę, więc zniosę te trzy miesiączki z hakiem :) uśmiechnij się i nie dręcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dręczę to ja Naczelnika, jak się okazało ))))))))))))))
      no chodzą spac z kurami zapewne i podobno i tak mają na mnie wzgląd, bo by już wcześniej zaczynali, omatkobosko....

      Usuń
    2. nie dręcz, szkoda życia na dręczenie. Miejcie fajny czas ze sobą, nawet, jak dłużej, to co z tego

      kisses

      Usuń
    3. chodzi o to że dłużej nas wykańcza ...ale za chwile święta )))

      Usuń
  4. Nie chcę bardziej denerwować, ale gnojówki rozrzucać nie można bo jest to nawóz płynny. Byłby to obornik? Optymizmu, zima się skończy i byle do wiosny. Aksamitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to światowe coś w granulacie )))))))
      i można tylko na jesień ))))byle do wiosny kochana

      Usuń


  5. Nie żebym Cię pocieszała, ale mamy tak pojebanego sąsiada, że właśnie odgrodziliśmy się od niego murem na 2,10 m wysokości. Z litego betonu. Teraz niech drze ryj, że koty mu ogrodzenie niszczą a pies szczeka to go otruć trzeba. Nic nie widzę , nic nie słyszę. Płot betonowy wart swojej ceny - ceny spokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to jakiś cep okropny i do natychmiastowej utylizacji...współczuję

      Usuń
    2. Nie ma czego...chyba tylko tego że mamy raty do płacenia o rok dłużej - ale płot tego wart - nie oglądam jełopa i nie słucham go już bo słuchałam ile to kobieta, która nam sprzedała ruderę z działką mu ziemi ukradła. A po wizycie geodety okazało się ze to on zagrodził naszą działkę i zaczęło się- stąd ten płot

      Usuń
    3. no toż mówię, że menda

      Usuń
    4. A teraz menda za murem :)

      Usuń
  6. :))))))))))) ja pierdziu jednego chopa mamy też ??:))))))))))więc ,żeby nie było nie są najgorsi i nie że leniwi .....ale wkurzający ,to na pewno są :))))))mój ma TO SAMO i też bym go zlała od czasu do czasu ....właśnie za to ,że po co ma być lepiej i łatwiej i przezorniej i oszczędniej .....no ale, że strop sam ocieplił i położył podłogę na całym strychu to już nie będę TAKA :) i w sumie lepiej jak bym zlała sąsiada jakiego ...tylko kurde u mnie porządni ludzie obok akurat...:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaak no ale karteczkę na lodówce mu powieszę ))))
      Naczelnik sie na budowlance nie zna fcale a fcale a szkoda no ale nie może znać się na wszystkim, prawda. nawet nie ma takiego hobby (((((

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....