wtorek, 22 listopada 2016

o tym, że ręnce opadajo.

Wiosna przyszła
zapach i temperatury nastawiają optymistycznie do życia.
I tego się należy trzymać. ale jak tu być nastawionym, gdy po ponad tygodniu odpalam e-dziennik
i czytam korespondencje od rodzica. no i czar pryska.
Mamuśki, ech mamuśki w dodatku mamuśki-nauczycielki. Wszystkowiedzące ich mać.
Farby acrylowe nie są do tkanin, rzekła jedna wszechwiedząca, a ja tu proponuję moim uczniom
aby ich użyć do zaprojektowania/namalowania własnej koszulki, stworzenia dzieła malarskiego acrylami właśnie.
 i potem obnoszenia jej z dumą na własnej piersi. no przecież oszalałam.
 Od dziesiątek lat noszę swoje własne dzieła na własnej dupie i nie tylko, w postaci koszulek, sukienek, toreb, butów.... mało tego posunęłam się do tego, że używam tych farb do malowania toreb skórzanych i pieńków drewnianych.
Fakt, w przypadku tej pani acrylu należałoby użyć nie do doopy ale do twarzy.
Należałoby jej namalować nową twarz tymi farbami, bo aktualna jest mocno nieteges.
(wieczny foch/pretensje/niezadowolenie/pogarda)
Znaczy pozostaje nadzieja, że można namalować inteligencję na twarzy. ale co to zmieni?

ps
oraz Naczelnik na morzu ryby morduje, pojechali o 23-ej do ustki,
spędzili noc na łajbie a teraz pływają
i oby aura im dopisała.
ps
reklamy mnie powalają podobnie jak niektórzy rodziciele,
bo nie chcę wiedzieć, że jeden na iluś tam mężczyzn po 40- ce, nie trzyma moczu....

21 komentarzy:

  1. HAHAHA ta reklama mnie powaliła :P
    nie wiedziałam, że mają taki problem
    teraz wiem
    i jestem bogatsza w wiedzę :P
    te reklamy są wqrwiajace na maxa
    malowanie toreb i butów bardzo mnie zaciekawiło, pokaż nam tu coś plissss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż przyznam się szczerze, że ja też nie wiedziałam ....oraz szczerze to mi trochę lżej, ze nie tylko kobiety są kompromitowane tymi reklamami... tylko jak to brzmi i wygląda, że taki maczo i przystojniak szpakowaty, wysportowany ubrany a tu z pieluchą, fuj i masakra oraz mity upadają

      Usuń
  2. Zamiast propagowac wsrod chlopow regularne wizyty profilaktyczne u urologa, latwiej propagowac piguly na nietrzymanie moczu. Ehhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wszystko jasne, u nas na wszystko placebo, nasz kraik to jedno wielkie PLACEBO

      Usuń
  3. Niechybnie Wszystkowiedzaca zada farb, na których napisane jest "Do tkanin"?
    Chyba ztad sie biora ludzie co potem w aptece prosza o krople do lewego ucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niech czyta ze zrozumieniem nie farbować będziemy tkanina ale malować na koszulkach

      Usuń
    2. Jedna z mam ostatnio gorączkowała się, że pójdzie na skargę do dyrektora, bo kto to widział, żeby dzieciom pokazać, jak się gra na flecie i zmuszać do ćwiczenia w domu...

      Usuń
    3. Czytac ze zrozumieniem! Jak ja bym chciala, zeby xo niektorzy u mnie w kotlowni opanowali te sztuke!
      Eh, marzenia...

      Usuń
    4. Kalina= o czasy, czasy sie tym katolom w głowach poprzewracało...

      Usuń
    5. Diable= chyba doktorat w tym temacie trzasnę CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM
      to problrm zasadniczy w komunikacji od żłobka

      Usuń
  4. Gdy zaczną się reklamy związane z puszczaniem plamiących bąków, wywalę telewizor ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo nie chcę Cie martwić....społeczeństwo się starzeje sołłłł

      Usuń
  5. Bo co te mamuśki wiedzą o chemii :) hehe

    niech aura sprzyja, a reklamy wciąż do doopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wykluczam, nie zaprzeczam niemniej ócił i jest podobno ryba na wigilie, nie iwem nie zaglądałam do lodówki...... oraz wr

      Usuń
    2. To fajnie, że jest, ja chyba się muszę wybrać po jakieś stwory na obiad na targ... bo moje dziecko rzekło: mamo, a może jakieś krewetki, kraby.

      Usuń
    3. się spieszyłam i jakiś mi bezsensu wyszedł ten komentarz w dodatku z toną literówek ...hmmm otóż oczywiście Naczelnik wrócił, pogodę mieli słoneczną i i sobie psychicznie odpoczął oraz namordował dorsza i jest na wigilię oraz ja tam nie kwestionuję znajomości chemii )))
      oraz uwielbiam morskie robale )) i je jadam ... znaczy krewetki

      Usuń
  6. Pouczanie Ciebie, jak i czym malować czy w ogóle nas, jak pisać bloga, jaki kolor ma mieć tło i czcionki zastrzegam tylko dla fachowców, których sama pytam o zdanie. Reszta - spuszczam wodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze powiedziane Iw )))) spuszczam wodę zawłaszczam )))

      Usuń
  7. Też bardzo mnie zaciekawiło malowanie toreb i butów.....mam ochotę wypróbować.
    hihihi...leki mamy już na wszystko.....a durny lud w to wierzy i nabija kasę producentom..ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie, gdyz jest to po pierwsze ekologiczne bardzo, odzyskiwanie materiałów, odmładzanie starych toreb na przykład .. pokażę, choć nie mam teraz czasu nawet zdjęcia załadować...więc za chwilę za dwa dni...

      Usuń
  8. he ,he ...ja się pytam jaka wiosna ???? czyżbym aż takie zaległości w podczytywaniu tu miałam :))))))) śnieg za oknem sypie właśnie :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....