piątek, 11 listopada 2016

tramp- ki pies podkusił amerykanów. wtajesz i bałwan.

no więc zatkało mnie w dniu przed-wczorajszym i sparaliżowało

i zdecydowanie demokracja, elity, esta esta i cotamktowymyśli przeżywają kryzys,
a po prawdzie kryzys przeżywa zdrowy rozsądek, a do władzy pcha się średnio rozgarnięty idiota.
... nie che straszyć ale najbardziej przerażają mnie analogie, które same pchają się przed oczy,
gdy Adolf robił brawurową kampanię, wielcy mówili: co? ten gostek nie ma szans,
a gdy wygrał wybory, to Europa i świat też był zaskoczony.
Czuję pod skórą, że dzieje się coś paskudnego, coś fatalnego w skutkach.
 co do amerykanów, to niestety nie miałam i nadal nie mam dobrego zdania.
ale i o naszym narodku nie mam, że się tak wywnętrzę w dniu święta narodowego,
o wegrach nie mam(od których się zaczęło) o brexicie nie mam ...
a za chwilę francuzy wybiorą maryśke lepę.
Trudno mi nie czuć się paskudnie, skoro widzę taki obrót sprawy.
***
No i od wczoraj ruszyło ogrzewania olejowe, boguchwała z jednej strony,
bo ciepło i wpakowane dwa tysiące w baniak przestały być inwestycją, poczekalnią,
tylko oddają ciepło, bo nareszcie przybył pan od przeczyszczenia pieca olejowego oraz wykonania wszelkich napraw, załatania dziur, które pozostawiła po sobie ekipa od fotowoltaiki.
A w związku z tym od wczoraj zimno wpierdala olej opałowy.
Zimno i mrozy przyszły jak zwykle za wcześnie,
piszczą meble w garażu, piszczą wszystkie nieokryte rośliny, piszczy moje biedne autko poza garażem.
Piszczę ja na myśl, że nie mogę zlokalizować skrobaczki. a skrobanie murowane mam 
oraz najbardziej piszczę, że do soboty jeszcze na letnich oponach trzeba popylać.
albo i dłużej, o zgrozo!
 Poza tym dziś w nocy obudził mnie mój mózg, projektując dźwięki przechadzania się po dachu czegoś ... demonicznego, wielkiego i skrzypiącego pod stopami...no nie wiem. pomurnika.
(chyba tęsknię za Sapkowskim)

ps
a wczoraj z orderem biało czerwonym i orłem w koronie dzień cały defilowałam
w szkole i teatrze. i śpiewałam legiony oraz wojenko wojenko...

dziś
nie mam klimatu do obchodów, nie mam chęci i nie obchodzi mnie.

Dziś ogarniam dom, piorę i ustawiam meble. wieszam już conieco.
Na śniadanie do kawki świętomarciński rogal zakupiony wczoraj przez Naczelnika.

Także pozdrawiam Was wszystkich biało-czerwono, machając świętomarcińskim rogalem,
nie zaś na klęczkach, ze świątyni opatrzności.

16 komentarzy:

  1. Szczerze mówiac, to jakby wygrala Hilary, tez bym sie nie cieszyla. Nie wiadoko, które z nich lepsze. Czy gorsze w zasadzie...

    A wczoraj w szkole i teatrze odwalalas typowa panszczyzne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! i prawda wybór jak u nas miedzy sraczka a rozwolnieniem...
      efekt - przeciw clinton na złość clinton wybrano pawiana.
      Nie odwalałam pańszczyzny, nigdy nie odwalam i nie kłamię dzieciom ani młodzieży, nie udaję.
      W mojej placówce zorganizowaliśmy święto tak, żeby dzieciaki uczestniczyły od a do z i żeby to było prawdziwe świętowanie i przy okazji nauka i zabawa i żeby każdy mógł zaistnieć i tak im się spodobało, że chyba świąt nam zabraknie...żeby sie mogli wszyscy wykazać ))))))) i ta ich radość się udziela ...

      Usuń
  2. Cóż, za ten kryzys możemy pięknie podziękować owym elitom. Teraz tylko drżeć... A może jednak nie.... Bardzo chciałabym, aby nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem już sama a najgorsze, że nie ma gdzie uciekać chyba, że na księżyc ...

      Usuń
  3. Nie taki idiota wielki, jak go maluja. Umial zgromadzic kupe kasy, wiec nie taki glupi ten Trump. A poza tym ma w dupie poprawnosc polityczna i nie sra we wlasne gniazdo kosztem obywateli, jak ta nasza kanclerka, importujac cale bandy przestepcow. Ja rozumiem Twoj humanitaryzm i pochylanie sie z troska nad uchodzcami, ale Ty nie musisz wsrod nich zyc, nie drzysz o bezpieczenstwo i zycie Twoich dzieci. Nie martwisz sie, czy najpierw odrabia Ci glowe, zgwalca, czy wylecisz w powietrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam przyjaciół, którzy są kolorowi...że tak powiem widać obcokrajowca z daleka,
      tu komentowała Ameli żyjąca w USA, poczytałam sobie Star która żyje w NY...
      rozumiem Twoje podejście Pantero ale rasistowsko, seksistowsko nastawionego pomarańczowego pawiana, ktory ma czerwony guzik w zasięgu ręki!!! nigdy nie zaakceptuję, a Kanclerz waszą rozumiem, bo niemcy miały już swoje 5 minut nacjonalizmu a nawet 10 i miliny ludzi - Żydów, Cyganów, gejów, upośledzonych,niemieckich kombatantów z I wojny oraz słowian...poszło do gazu.

      Usuń
  4. Noo to masz, niby śmieszne, ale to taka mocna ironia, że aż boli

    https://youtu.be/Q__bSi5rBlw

    Order dostałaś jak Kożuchowska? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w zasadzie równie dobrze ja mogłam dostać, za wkładanie do łbów wiedzy historycznej od lat...rozwijanie kreatywności u dzieci i osiągniecia ...
      no ale ja nie gram w durnych serialach i nie pochodzę z Torunia )))))))))))))))
      oraz nie podchodzę na klęczkach :-P

      Usuń
  5. Witaj kochana moja! Przedwczoraj byl u nas placz, doslownie...Wszak Maryland bardzo demokratyczny, I ponadto zasiedlony wielka mieszanka narodowosciowa. Atmosphere strachu I niepewnosci czuc juz w powietrzu. Analogia z Hitlerem bardzo trafna. Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli współczuję tobie, sobie ...świt zapierdala w odwrotnym kierunku niz potrzeba.
      w Europie i naszym cudownym bogoojczyxnianym grajdole tez nastroje praicowo nacjonalistyczne!!!

      Usuń
  6. Poczytaj Star, ja zrozumiałam o co chodziło Amerykanom, dopiero, jak popatrzyłam na sprawę przez okulary mieszkanki NY. Oraz dzisiaj zamiast bogoojczyźniano, było u mnie festynowo i radośnie a w domu, jak zwykle świętomarcińsko :D Ahoy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczytałam i wyszło, to co juz słyszałam i sama czuję,ze dla amerykanow, to był wybór miedzy dzuma a cholerą oraz, ze amerykanie zasłużyli sobie na Trampka oraz że wszyscy za to bekniemy...

      Usuń
  7. u mnie zaczyna się proces wypierania ,bo inaczej zwariuję albo choćby się załamię:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zachowanie podobne...a poza tym zmęczenie eliminuje dodatkowe doznania

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....