sobota, 21 stycznia 2017

o tym, że odwilż może zabić.

Zabieg przesunięty na potem, gdyż okoliczności przyrody nie pozwoliły
i jak tu nie wierzyć w karmę. za dwa tygodnie będę mniej obolała.
wykończona i zestresowana. za to miecz Damoklesa wisi nadal.
i tak źle i siak pod górkę.
Poza tym śmierdzi rybą, krwa mać Matkojadwigo naprawdę ryba po grecku?
zimą? po remoncie / malowaniu, sprzątaniu ???
No i w sobotę wietrzenie generalne z wyłączeniem pieca zaplanowałam.
oraz aktualnie też wietrzę bo sięnieda
o odwilż sprzyja takim działaniom
A że odwilż,
 to całą noc ślizgawkę sobie z naszego dachu zrobiły pokłady śniegu
podszytego lodem, co to jak jebnął o daszek patio lub glebę, to zabił niechybnie.
i na miejscu. nie spałam więc za dużo.
huk mnie powstrzymał.
No dobra jestem nahaju, za to wyluzowana i jutro się wyśpię
i spakuję na wyjazd relaksacyjny. i będzie pięknie bez dentystów
za to z masażystami na pokładzie.borowinami i tem podobnymi.
hej.

[zmieniam układ posta, uzupełniam i zaznaczam, nadmieniam dnia następnego
czyli w sobotę srana]
ps
martwiłam się o swoje posty, martwiłam się o siebie,
że się skupiam na własnej dupie
że o fobiach(klaustro-zwłaszcza), że o lękach, że o zębach, że o bólach, w tym egzystencjalnych
głównie naparzam.
I pomyślałam nawet o Czarownicach z Estłik, zwłaszcza o scenie zemsty szatana,
znaczy Nicolsona, kiedy to wykorzystuje wiadomości na temat lęków kobiet
i się nimi zabawia ordynarnie i mściwie. no odsłaniam miękkie podbrzusze jak nic.
Ale zajrzałam do Koziarni i żarty się skończyły.
ps 2
UWAGA! NIE DOTYCZY BLOGÓW, KTÓRE CZYTAM hehehehe
(po 2 komentarzach doszłam do wniosku, że lepiej zadziałać asekuracyjnie)))

Wchodzę na nowe /stare blogi i staram się czegoś dowiedzieć, między wierszami
o człowiekach,
głównie szukając co czytają, kogoczytają-linki, jakie zdjęcia zamieszczają
...
i bardzo się dziwię, że niektórzy koncentrują się wyłącznie na własnej dupie.
Linków brak za to fpizdu własnej radosnej twórczości podpartej zdjęciami
własnej facjaty na pierwszym planie.
popatrzcie jaki jestem fajny ja
jakie mam fajne ciało
ja
a chuj tam z innymi i kogo tam czytam
janikogo nie czytam
to mnie czytają ...oglądają, podziwiają...

Taki mam mały refleks na boku. nie żeby mnie to szczególnie wkurzało,
ale takie trendy w zachowaniach ogólnoludzkich obserwuję
i się martwię. jednak. że ludzkość w kierunku mega-ultra-full-egotycznym zmierza,
zapierdala, się skupia, kanalizuje.
Składam postulat, żebyśmy bardziej Jezusami byli, co ?

a tam.






28 komentarzy:

  1. o w mordę i kurza tfasz :)
    Czytam Christophera Moore'a - Błazen, - lecę ciągiem-za mną już Brudna robota, Upadły anioł , Ssij mała, ssij, Gryź mała, gryź, Krwiopijcy - odjechana twórczość , polecam:)
    obejrzałam- Młody papież- zajebisty serial, oraz Absolutely Fabulous- film i serial - kocham to :)
    póki co, zdjęć dupy nie wstawiłam, mam nadzieję na kontynuację znajomości :)))
    Dobrego odpoczynku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodego papieża uwielbiam też))) a ...Absolutely Fabulous nie widziałam skąd wziąć??? sie pytam się oraz kontynuacja a jakże )))))))))))

      Usuń
    2. http://allcaster.pl/serial-online/absolutnie-fantastyczne-absolutely-fabulous

      uffff :)))) kamień z serca ! :P

      Usuń
    3. powyżej to serial
      oraz film - chyba alltube, cda,

      Usuń
    4. a dziękuje kochana ))))oraz uzupełniłam posta...

      Usuń
  2. Ojacie! Ja tez nie linkuje, wiec pora umierac! Albo przestac pisac.
    I, qrna, czasem tez wstawiam jakies samojebki, choc rzadko, bom niewyjsciowa sie zrobila.
    Ide sie powiesic!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja cię nie napisałam, ze nie dotyczy to moich blogów, znaczy które czytam )))))))
      przepraszam zaraz uzupełnię ten niefart

      Usuń
  3. Mam specjalny blog poświęcony linkom, bo tego jest tak dużo, że się nie mieściło w jednym miejscu :) ryba po grecku - nie masz jeszcze okapu w kuchni, że wietrzyć musisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryba po grecku, owszem i bardzo smaczna ale ...śmierdzi.
      mam okap owszem i ciągnie mocno ale ryba to ryba ...i cuchnąc musi

      Usuń
    2. Mocna ryba :) na oleju kokosowym tak nie wali :)

      Usuń
    3. sprawdzę ten kokosowy ale ja używam do cielska nie do jedzenia nierafinowany...

      Usuń
  4. Ostatnio czytam Wrońskiego:D Już 6 tomów załatwiłam. A nigdy bym nie podejrzewała, że zafascynuje przedwojenny Lublin;D
    Oraz blogi czytam. I Poradnik bibliotekarza;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komisarz Maciejewski ))) he he siostro czytam też i lubię cholernie, bo ja kocham klimaty międzywojnia ))
      to Ci podpowiem, że łyknij jeszcze trzytomówkę Śmierć frajerom własnie zakupiłam i zaczynam na wyjeździe )))pozdro

      Usuń
    2. Dzięki za cynk, siostro;D W kolejce czeka Mróz, klimaty podobne tyle, ze warszawskie:)

      Usuń
    3. no frajery też warszawskie ))) i tę dzięki za cynk ))

      Usuń
  5. qRNA, no nie wiem co mam napisać. Chciałam coś mądrego ale zapomniałam. :-)a ja ostatnio się dowiedziałam, że komentowanie nie jest trendy, a odpowiadanie na komenty to tylko dla tych co piszą sms-y jednym palcem . (to ja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trendy srendy, powiem Ci w dupie mam trendy...w kontekście trendy trendy, do ktorych sie trzeba dopasować... bądzmy oryginalne, piszmy smsy jednym palcem, hej!!!

      Usuń
    2. Gabrycha? Ty tan na poważnie? Czy zmyślasz? Bo znowu się okazuje że jestem niemodna (trendy to zbyt modne słowo) :D

      Usuń
    3. To po co pisać jak nie można komentować 🙄

      Usuń
    4. Ale jednym palcem, po więcej niż jednym klawiszu? Bo jeżeli sugerowany komentarz ma wyglądać tak: QQQQQQQQQQQQQQ, to rzeczywiście nie warto się wysilać.

      Usuń
    5. a kto w ogóle dyktuje te trendy, się pytam się????

      Usuń
  6. A wiesz, że ostatnio chciałam ponarzekać, że u Ciebie mało zdjęć od jakiegoś czasu :) Bo sobie przeczytałam Twój poprzedni blog i zachwyciłam się zdjęciami właśnie- domu, ogrodu, kotów malowanych, żywych i innych :)
    Ale generalnie wychodzę z założenia, że na blogu to wolność tomku w swoim domku itp., taka mieszanka kroniki/ pamiętnika/ luźnego gadulstwa itp. Znacznie barfdziej mnie wkurza jak ktoś przyłazi z innymi pogladami i obraża autora. (Co nie znaczy, że nie wkurza mnie jedna z kuzynek mojego męża, która od kilku lat, codziennie, wrzuca swoje selfie, o rany, nie do wytrzymania)

    Czytam ostatnią Anne Cleeves z szetlandzkiej serii kryminałów. W kolejce czeka Bator i druga Szymiczkowa i opowiadania Trumana Capote.
    Obejrzałam też Nocnego Recepcjonistę- o matko, zgroza.... Dawno nie widzialłam tak cieniutkiego serialu, oj dawno...
    Odpoczywaj w dobrze w spa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))))))))))))))))))))))))) ale się nie spodziewałam do prawdy, że w komentarzach tyle dobrodziejstw na mnie spłynie ))) tyle lektur do ogarnięcia )))) serio jestem zachwycona)) oraz Amber obiecuję sobie wrzucać zdjęcia i będę, przysięgam sama sobie a teraz i Tobie )) ja zwyczajnie nie mam czasu a takich byle jakich jak do tej pory z telefonu już mi fstyd ;}
      ale mi przyjemność zrobiłaś Starą chałupą ))) czasami se podczytuję he he
      ja tez uważam, że wolność tomku ale mam podły charakter i lubie sprowokowac dyskusje ....[poza tym też mam kilera na selfi właśnie] i rozumiem, ze różne są założenia blogowe. niektórzy programowo nie wrzucają zdjęć na przykład.
      Zaintrygowała mnie Anne Cleeves ?? bo szetlandzka ;) napomknij coś prosze więcej.
      O spa zaraz napisze ...bo mam internet ha ha

      Usuń
  7. Odwiedzam bardzo mało blogów, a zachwycają mnie one wszystkie. Każdy jest inny, każdy wypycha mi wnętrze innym rodzajem ciepełka i wszystkie kocham. Autentycznie się martwię, jak ktoś z "moich" długo nie pisze. Często się zastanawiam, czy gdybyśmy się spotkali naprawdę, to byłoby tak, jakbyśmy się znali się od wieków, czy raczej obwąchiwalibyśmy się jak pieski... I czy gdybym wiedziała, że w knajpie siedzi teatralna, to czy umiałabym Ją rozpoznać...? A jeśli tak, to po czym? Ciekawe to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam trzy dziewczyny z blogujące i nie wiem jak inni to czują, ale ja miałam wrażenie, że znamy się długo. Z jedną urwał mi się kontakt na ponad rok i wierz mi, jak się w końcu spotkałyśmy to jak bardzo dobre koleżanki.
      Z dwoma innymi mamy plany na spotkanie, ale odległość nie pomaga :)
      Cudza twórczość na blogach denerwuje mnie tylko w jednym wypadku- jak mi się podoba, a sama tak nie potrafię :) Poza tym- lubię podglądać, bo Polki są niesamowicie zdolne.

      Usuń
    2. I szalone. Mam wrażenie, że pierwiastek zwyczajności i przeciętności ginie w kobiecej części narodu ;-)

      Usuń
    3. Kalina - a nie bierzesz pod uwagę konfabulacji ??
      koloryzowania?? czy wreszcie kreowania rzeczywistości ?? ))))
      i wreszcie naszej własnej wyobraźni, wyobrażenia na temat tej osoby?
      mnie kręciło (jak zaczynałam) poznanie Zimna bom była zachwycona jej pisaniem,
      spotkałam Adama i Ewe z blogowych kontaktów, cudowni ludzie...musze sie do nich odezwać bo się chyba obrazili na mnie...
      a poza tym podpisue sie wszystkimi kończynami pod tym co napisałyście

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....