środa, 29 marca 2017

Bazofile mi opadły jak nieprzymierzając gacie do podłogi.

No tak, za utrudnienia przepraszam każdego, kto teraz musi czytać, że go zdeprawuje
a potem czekać na ogląd własnego komentarza.

Ale tak to bywa, gdy się czyta zblazowanego i plugawego bloga,
bloga osoby, która się jednak stoczyła, no bądźmy szczerzy, używa słów nieprzyzwoitych, niecenzuralnych, niezgodnych z nauką kościoła katolskiego oraz wdrożyła cenzurę
(fuj i fstyd normalnie).
Że zazamiast ą i ę i  srutututu to jakieś obelżywe przymiotniki lecą.
także ten, uważajcie.
*
Nie wierzę własnym oczom, że jednak, gdybym teraz standardowo leciała do szkoły,
to skrobanie auta miała bym murowane. No a ja gupia chciałam cebule do dużych donic wsadzać
 i prymulki i bratki. begonki malutkie i przed domem stawiać, żeby było ładnie.
 a gdzie tam w takie zimno. zapomnieć mogę.
W ciągu dnia jakieś 10 stopni słońca jest ale w nocy i nad ranem żal, no żal i zimno ściska.
bo przymrozki albo nawet mrozki.
Niemniej nie przeszkadza to fcale temu staremu kogutowi stukniętemu,
ten przymrozek, bo dziś niedospałam jakąś godzinę. przez dziada.
**
Ludzie to są dziwni jednak, otóż jeden taki, co to się tu dobija a ja go wpuścić nie chcę,
otóż się identyfikuje z tym kogutem ??? omatkoicórko,
 ja tam nie wiem jakie to są jednostki chorobowe?
ale zwykłam o takich osobach mówić, że chcą być panną młoda na każdym weselu
 i trupem na każdym pogrzebie.
Z jednej strony, cóż to za samokrytyka partyjna, od razu widać, że to relikt minionej epoki
ale z drugiej strony, aż się boję do jakich identyfikacji się jeszcze posunie rzeczony
janekzgugla, gallus-fallus zza krat...kogut. (tak się podpisuje).

***
No ale my tu gadu gadu o głupotach a tu poważniejsze tematy czekają jednak.
Otóż tak się ostatnio życiem przejęłam, że aż mi bazofile spadły prawie do zera.


14 komentarzy:

  1. Jak coś we krwi spada znacznie, to w te pędy należy biec powtórzyć badanie. Jeśli nadal jest upadłe, w podskokach trzeba zasuwać do doktora...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sqrwiel i u mnie wciaz probuje nasrac, na szczescie mam moderacje, wiec wyrzucam do smieci te jego zalosne wypierdy. Przez taka kreature cierpia tylko moi czytelnicy, a ja mam wiecej roboty.
    U nas wczoraj bylo ponad 20 stopni, dzis juz tylko 17. Na spacerze z Toya bylam w krotkim rekawie i sandalkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej w krótkich rękawkach...ach 20 stopni ach ach
      gallus stary kogut też nadal u Ciebie skrzeczy widze.

      Usuń
  3. Do szkoły jechałam w strugach deszczu. Wiatr parasol wyrywał, więc się zbuntowałam i do kościoła na rekolekcje z dziećmi nie poszłam. W marcu jak w garncu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, wiesz, odblokowałam komentarze, a niech się Pan A. wykazuje do woli. Niech wylewa jad i nienawiść. Przynajmniej będzie co monitorować. Mnie już to nie rusza, po tylu latach jego hejtu, i całej kartotece danych, mnie już nic nie zaszkodzi :)


    Bądźmy ponad to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jęczał, że go podle traktuję a przecież on mi nic nie zrobił nie hejtował i nie obrażał....no ma krótką pamięć staruszek oraz selektywną. o wpisach mówiących, że mój blog to kloaka biedaczek zapomniał... i innych niemniej uprzejmych ...
      jak będę miała czas to znów podsumuję. No to się będzie działo ... kochana nic to damy radę)))) rób co musisz

      Usuń
    2. jesoo Margo czytałam, to jest groźba karalna natychmiast to zgłoś na policję !!!
      to jest groźba !!!!!

      Usuń
    3. Dlatego odblokowalalm, on chyba myśli że to forum onetu. Pamiętasz jak po Oldze podobnie jeździli, i to chyba był Onet. Wszyscy już są po wyrokach, ludziom się zdaje, że mają prawo wszytko i wszędzie, No to teraz się przekonamy. :)

      Usuń
  5. Ha! Kobieto stoczona i plugawa, lubie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zazdrościmy Hiszpanom czy Włochom ciepła!! Oni mają przechlapane przez 4 miesiące w roku bardziej niż my ( budownictwo w tych ciepłych krajach pozostawia wiele do życzenia) u nich zimą ta wilgotność powietrza jest zabójcza :) czytam komentarze i zastanawiam się czy ludzie lepiej się bawią myśląc że są anonimowi ?? Zresztą , do cholery, co to za zabawa cudzym kosztem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam im zazdroszczę i to bardzo ))zwłaszcza Hiszpanom.

      hmmm nie podpowiem, nie odpowiem, nie wiem o czym mówisz, ani o kim?? nie znam, nie czytam, nie pomogę... NIE MA. POWIETRZE.
      ( nie ma opcji w przypadku jakichkolwiek gróźb karalnych, żebym kiedykolwiek zobaczyła. koniec)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....