sobota, 1 kwietnia 2017

babeczki i babkowie

Po pierwsze primo bede klamac jak z nut. po drugie niezwykle krotko,
po trzecie lenowo mi sie zbiesilo i teraz wystepuje w wersji tabletu i nie ma polskich liter....
kurwa. się zawzięłam i znalazłamhe he

Po czwarte muszę, no muszę to skomentować niewybrednie,  mianowicie
Strajknauczycieli. no to był.
 I  jak się można było spodziewać pisiory nieudział przekuwają na zwycięstwo.
 Nie udzieliłam się wyjątkowo i po raz pierwszy ale nie oznacza to, że czuję sie winna,
i że POpieram pis i nowąministrę.... o nie. od lat nie POpopieram żadnej ministry
 i żadnego pomysłu "reformowania" szkolnictwa. pisory podzieliły nauczycieli już na amen.
Skutecznie dobiły już i tak skłócone towarzystwo.

Mnie już nic nie zdziwi, nie zamierzam też popierać związków. są jak dziwka pod kościołem:
-rozkładanie nóg-spowiedź-komunia-rozkładanie nóg-spowiedź-komunia i aureolka....
Dodatkowo pisiory z kaczym dziobem(ministrą) zamordują finansowo gminy
 i całe fatalne odium reformy zwalą na nie.
I aż mi się nie chce tego pisać ale po lepszej zmianie, która nastąpi zaraz po przyszłych wyborach,
szykuje się kolejna reforma ... i tak wkołomacieja. amen
Jeszcze się załapię przed emeryturą na tę reformę, to pewne,
więc nie rwę włosów z głowy, nie rozpaczam, nie! ja zbieram siły.
 Przyzwyczajona jestem w zasadzie.
W zasadzie nie dziwię się idiotom w ilościach hurtowych w kraju tutejszym.
(co pięć minut antyreforma oświaty i każda durniejsza od poprzedniej.)

***

Jest słońce, ciepło i jest moc.
Jest też robota: zakupy, pranie, mycie okien, przesadzanie kwiatkòw doniczkowych, sprzątanie tarasu. zmiana opon ...
No i nie zapomnimy odpocząć trochę.

9 komentarzy:

  1. Powinna być taka zasada: jedna reforma oświaty podczas edukacji dziecka. Jak zaczyna, tak kończy. Żadnych zmian w trakcie.
    Teraz się martwię, że jak za kilka lat przyjdzie nowa dobra zmiana i będzie zmieniać obecne zmiany, to moja córka z ówczesnej siódmej klasy znowu będzie reformowana. A ona (moja córka) żadnych reform nie wymaga! ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga a tymczasem obecny sześciolatek, dziecko w 2 klasie, czyli poszło jako 5 latek, to efekt jednej reformy, zaczęło edukacje w szkole 6 latniej a skończy ośmiolatkę???to efekt drugiej reformy oraz pytanie, co jeszcze je czeka? wszak załapie się w trakcie edukacji na trzecią reformę, to pewne...koszmar.

      Usuń
  2. A my tu odpoczywamy i kwitniemy. Deszcz słońce deszcz słońce deszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kwitniemy powoli, a opoczynek bardzo aktywny mamy ))))

      Usuń
  3. Kolejne rzady bawia sie w przepychanki, nauczyciele sa niedofinansowani, a mlodziez coraz mniej sie w tych szkolach uczy (no za wyjatkiem religii, ktora jest stekiem bajek, a nie nauka. Ament.
    Coz, latwiej sie rzadzi banda idiotow, wiec powtorna analfabetyzacja lezy jakby w interesie rzadzacych, lud ma nie myslec, ino robic co kaza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka mądra opinia. Aż miło se poczytać. Ino, że to tzw. gówno prawda. He he he

      G.

      Usuń
    2. ech robię co musze i przestaje się w ogóle przejmować, mam jedno zdrowie..

      Usuń
  4. Tak se dzisiaj odpoczywam aktywnie, że ledwie żyję że zmęczenia. Idę pracować jednakowoż 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też idę sprzątać taras...wczoraj przesadzałam kliwie, wsadzałam bratki, dziś chałupa. ciepło się zrobiło,a ja nie mam czasu na spacery...na morze...w dalszym ciągu.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....