wtorek, 30 maja 2017

Nie wolno deptać po uchach.

Jutro będzie 28 na plusie, zapowiadał Naczelnik.
no chyba na księżycu - pomyślałam odsłaniając rolety dziś rano...
wieje, chmury, mżawka ...wczoraj wróciłam z pola i wylewałam wodę z butów sportowych.
dziś z pewnością nastąpi powtórka z rozrywki i dokładnie w piątek mnie rozłoży,
W piątek jak w zegarku, bo w piątek od rana duża impreza w szkole a pod wieczór biba w szarlocie.
- napisałaś Gomułka przez ó, zaatakował znów Naczelnik
tak wiem, dwa razy i nie chce mi się poprawiać. widać na to zasługuje, na gomółę
i na pisanie jego nazwiska z błędem.
(a ja czepiam się dzieci, że piszą CHitler ?? po co, a niech piszą z pogardą na dokładkę).

**
Erna modli się nieustająco do kosza w kuchni, kosza w którym są jej kosteczki czyszczące zęby.
oraz naciska na spacery, długie spacery po polach.

**
Czy to nie jest przerażające, że ludzie uciekający przed wojną, od wojennego koszmaru,
nie chcą uciekać do nas, do polaczków??? czy to nie zastanawia?
historia jest odpowiedzią:
Wojny i zabory wytłukły nam inteligencję,
a komuna uczyniła bohaterami robotników i chłopów i nauczyła pogardy do wykształcenia,
nauki, elit... a to przecież inteligencja i elity są ostoją narodu, to one walczą w powstaniach
i dokonują przewrotów i rewolucji, one tworzą filozofie i nowe systemy, one piszą historię
i literaturę, nie niewykształciuchy.
ELITY naukowe, kulturalne świadczą o narodzie.
komuna nas zdziczyła, odizolowała i uczyniła nietolerancyjnymi, zamkniętymi tylko na siebie
 i swój grajdołek. a teraz brocha napierdala na elity, odwołuje się do filozofii rodem z komuny,
naśladuje peerelowski system propagandy.

no ale każdy się odwołuje do tego, co mu bliskie i co mu w duszy gra i czym może manipulować.

i dzieci wiedzą lepiej:
Czy Wy wiecie co to znaczy, że "słoń nadepnął nam na ucho"?
odpowiedzi:
o jesu, to chyba bardzo bolesne!
nie wolno deptać o uchach!
a ja dałam pieniążek jednemu panu na deptaku
a na co dałaś? nie wiem
chyba na piwo...a może na kredyt??

10 komentarzy:

  1. Rację mają: to jest bardzo bolesne, gdy słoń komuś nadepnął na ucho. Zwłaszcza dla otoczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo, fajne te nowe dzieciaki, znałam te starsze co to ksiązki wydane są )))

      Usuń
  2. a wiesz, że do Włoch od początku roku przybyło ponad 50 tysięcy uchodźców? Za jakiś czas zaczną krzyczeć, że dostają do jedzenia tylko makaron i makaron,,,acha , i WiFi jest kiepskie. Cóż, nie wiem czy będę za nimi płakać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zazdroszczę włochom i Grekom i ...za chwile Erdogan załatwi europę...
      wszyscy ciągną do tych złych niemców hmmmm

      Usuń
  3. Jesteś-ufff i piszesz-uffffff . uspokojonam i szczęśliwam... czytam!!! LOvam !! CInska Twa na wieki:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulu ))) padłam )))) toż bym pisała dostała byś kluczyk ))))

      Usuń
  4. Czasem zrozumienie tego, co się dzieje na świecie stoi ponad moimi możliwościami. Tak jest i teraz w tej całej sytuacji z uchodźcami. Moim zdaniem ludzie się obawiają i słusznie, że zaleje ich islam.
    A że przy tej okazji dochodzi jednak do zamachów i nadużyć, nie można się dziwić, kiedy potem jest tak silny opór w społeczeństwie przeciwko Nowym.
    Ja sama mam mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano zaleje prędzej czy później, jak wcześniej katolicyzm zalał wszystko...wtępił wiary lokalne...
      zastąpił mieczem i ogniem wiarę przodków w każdym kraju gdzie sie pojawił czy ktos chciał czy nie....

      Usuń
  5. Historia lubi się powtarzać. Niestety. A ludzie wniosków nie wyciągają. Ktoś nam w granice wpuścił stado słoni, idą taranem i zmiataja wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech nie chce mi się strana snuć wywodów historycznych aleee tak się kończą nierówności i podboje kolonialne i katastrofalne podejcie do afryki...oraz taki jest efekt wojen religijnych, bycia ślepo wierzącym,
      w tym przypadku się zgadza.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....