niedziela, 13 maja 2012

19



dziś blog ma miesiąc, sto lat, sto lat ...

Dostaliśmy piękny i wzruszający list od banku, że oto spłaciliśmy lodówkę
konkludując - jak ten czas zapierdala, zakup lodówki jakby wczoraj był, no.
I teraz możemy spokojnie nabyć nową zmywarkę i pralkę i co tam chcemy.
żyć nie umierać po prostu.


Siedzę w gaciach od piżamy i ładuje akumulatory i odpoczywam i podlewam kwiatki
 i dokumentuję nasz ogród,
ponieważ nie ma niczego lepszego od maja,
od wybuchu zieleni
i nagłego rozkwitu wszystkiego.

ogródek Dużego

a to moja uprawa pomidorków koktailowych na tarasie
I tak mi zwisa dzisiaj wszystko, jak temu aniołkowi świecący motylek, a swoją drogą co jest z tym cholernym motylkiem?!, ciągle go poprawiam, a on cięgiem zwisa.


14 komentarzy:

  1. jakie funkie, łaaał, a to dopiero połowa maja! Uwielbiam chodzenie po ogrodzie w piżamie, z kubkiem kawy, zasieki przeciwerninowe są najpiękniejsze, a się z ciekawości zapytam - działają?

    OdpowiedzUsuń
  2. a dzietam działają))) ale ona już taka gupia nie jest i nie wyrywa. No czasami jej się zdarzy jeszcze jakieś coś malutkiego))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  3. echhhh.... jak sielankowo u Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano sielankowo, tylko szkoda, że w grubym swetrze na huśtawce,
      bo jednak rześko ))) za to zieleń przepiękna, świeża i soczysta.

      t.

      Usuń
  4. Lubię Cię z całym dobrodziejstwem inwentarza Twego:)Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj wzajemnie szalona dziewczynko)))) oraz dziekuję

      Usuń
  5. bo to taka odmiana, zwisasz pospolity;-) u mnie też wybuchła zieloność.. i micha się cieszy, że hej, zupełnie nie wiem kto wymyślił, że zielony to kolor wariatów;-) a może?;-) aha STO LAT STO LAT STO LAT albo i DWIEŚCIE;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wariatów? no pierwsze słyszę?? a może jednak jest coś na rzeczy, bo ja bardzo lubię zielony))

      Usuń
  6. najlepszego ! - polej ;)...

    ja jeszcze miesiąc spłace rogówkę, i mogę wziać lodowkę hahah...juz sie cieszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta! ja też się cieszę ;/ rozumiem doskonale! i polewałam se aż się zasrało dzisiaj, ledwo piszę...

      Usuń
  7. No, no ogrod dopieszczony w kazdym calu, pieknie u Was:-)Sto lat!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzietam dopieszczony, na zdjęciach nie widać))) dziękujemy
      Twojego raju nikt nie dogoni

      Usuń
  8. poniedzielna buziaka mości włościanko:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha daj)))) no włościanką mnie rozwaliłaś))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....