piątek, 2 kwietnia 2021

pierwszy kwietnia pirma aprylis rządowy czyli burdel i rozpierducha.

 uchauchaucha ha ha rozpierduchachaha ha

śmierdząca prawicowa koalicja się pruje ....

śmierdząca sprawa obajtka ... burdel szczepieniowy, burdel w rozporządzeniach dotyczących obostrzeń ... brak informacji, brak planu, BURDEL, rzad nie uczący się na błędach, zajmujący się rozgrywkami politycznymi w czasie najgorszych dni pandemii: kurdupel ma dwa gnomy uwieszone u gardła... dodatkowo kościół ciśnie elektoratem a tymczasem zbrodnicze afery pedofilskie rosną i rosną ...

jest szansa na KONIEC ???  kiedy narodek się wreszcie dostatecznie wkurwi ???

Dziś tylko 30 tysięcy zarażonych, TYLKO, bo naród szykuje się do świąt i sobie testami głowy nie zawraca, kaszląc, plując zakażoną śliną, łyskając przekrwionym okiem zapierdalala po sklepach, szoruje okna, piecze, gotuje, szoruje .... bo kościół i tradycja każe. co tam zaraza.



15 komentarzy:

  1. ależ ty jesteś przeżarta nienawiścią do ludzi kościoła tradycji, weź wyluzuj pomedytuj uspokój nerwy prawdziwy humanistyczny człowiek nie rzyga tak nienawiścia i wsciekłością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mam świetnych nauczycieli -katolików-fanatyków, ordo iuris i inne takie przeżarte nienawiścią d o ludzi w imię miłości bożej. TFU.

      Usuń
  2. Ooo, odezwaly sie anonimowe katolickie nozyce, pelne milosci do blizniego. Tak gwaltowna reakcja swiadczy jedynie o tym, ze napisalas prawde.
    Wesolych swiat! Buhahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zaznaczyłam w telefonie, że ten anonim to spam, żeby zobaczyć co się stanie i go wyautowało, że ślad nie pozostał ))) szkoda ))))))))
      wesołego święta wiosny Pantero

      Usuń
    2. Mozesz wejsc w spam i zaznaczyc, ze to nie jest spam, a wroci na swoje miejsce. No chyba, ze go juz skasowalas.

      Usuń
  3. Kiedy narodem się w*** dostatecznie? Powiadam Ci, że nigdy. A nawet jeśli .... To dostanie kość że że stołu pańskiego i cieszyć się będzie. A wiesz dlaczego NIGDY? DLATEGO , ŻE ZWOJE W MÓZGU MA WYPROSTOWANE. NIE POTRAFI SAMODZIELNIE MYŚLEĆ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DD, ale Ty też jesteś częścią tego narodu. A zwoje twe z pewnością są nieźle zakręcone.:-) Zawsze jest nadzieja, że jakaś kropla przepełni czarę, tylko chciałoby się, by nie była to kropla ostatnia, bo inaczej nawet nie będzie czego zbierać, i czego zamiatać.

      Teatralno, nie jestem w temacie. Pozostaję jednak w nadziei ( Wielkanoc to święto nadziei, czyż nie? ), że "co ma wisieć, nie utonie".
      Nadmienię, że u nas, zgodnie z dość długą już tradycją, jak zwykle na Wielkanoc, jest zimno, śnieg pada a pierwsze kwiotki tulą się do ziemi i trzęsą.
      Miłego świętowania.

      Usuń
    2. DD - oj Dorota masz niestety rację, tradycja, kościół, jakieś średniowieczne gusła i STRACH,
      oto filary tego co sie aktualnie dzieje. A naród tutejszy na tym opiera swój żywot w przeciwieństwie do ... Czechów, którzy czytają ogromnie dużo, niepotrzebny im jak bożek ...żyją w oderwaniu od guseł hedonistycznie i przyjemnie. zazdroszczę im.

      Usuń
    3. Agniecha - a ja zaprzestaję tradycji jakiejkolwiek, owszem umyłam okna, bo świata nie widziałam, owszem jeśli aura pozwoli zajmę się ogrodem wszak wiosna, ale nigdy więcej katoloskich guseł w moim domu. koniec z tym raz na zawsze. pozdrawiam wiosennie )))

      Usuń
  4. Nie jestem tak radykalna jak Ty, Teatralna. Lubię polskie tradycje, chociaż rozumiem je po swojemu. Nie podoba mi się upieniądzowienie wszystkiego, ale nawet nie wiem, jak to wyglądało w tym roku. O tym, że zbliżają się święta, dowiedziałam się 1 kwietnia, gdy zauważyłam długą kolejkę pod sklepem. I to dziwi mnie bardzo: nie można zapraszać tuzina krewnych na święta, a ludzie stali w kolejkach po jedzenie. A przecież święta to tylko o jeden dzień dłuższy weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy jaj jestem radykalna Kalino?? I JA LUBIĘ TRADYCJE TYLKO aktualnie w oderwaniu absolutnym od instytucji kościoła katolickiego , jakiegokolwiek kościoła, tym bardziej, że to nasze słowiańskie tradycje !!! które sobie kościół zawłaszczył.
      Przez wile lat żyłam obok niego w jakimś chorym kompromisie BO JA WIEM CO ONI ZROBILI, CO ROBIĄ I CO ROBIĆ BĘDĄ
      AKTUALNIE KOŚCIÓŁ KATOLICKI WSZYSTKO ZEPSUŁ, i kompromis poszedł się pierdolic...

      Usuń
    2. Oj, i tak Cię kocham, bez względu na wzgląd :-)

      Usuń
    3. Kalino ale ze względu na miłość wzajemną albo raczej Ty się miłością nie wymiguj, Ty mi powiedz, czy ja jestem radykalna w poglądach, bo mi już niejaki Oko napisał,że dobrze iż nie mam kałacha w piwnicy ... taki delikatny.

      Usuń
    4. Jesteś na pewno bardziej czuła na sprawy polityczne niż ja. Wiem, że przez ludzi takich jak ja, nic znaczącego się w świecie nie zmieni, więc trzymam kciuki za takich jak Ty, którzy widzą i mówią.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....