wtorek, 6 kwietnia 2021

Rzeszów, miasto cudów.

 



soboto-niedziela - sprzątamy i fundujemy szczeniarze wycieczkę nad morze



poniedziałek

[Rzecz niesłychana włosy nasze znaczy moje i Naczelnika, zapychają rury od odkurzacza i wszelkie spływy. Już nie kocio-psie ale nasze]. Właśnie kończymy sprzątanie domu. Za to ogród nietknięty pozostał, było za zimno a dziś pada śnieg ...

Liczba zachorowań spadła, czyżby cud?? cuda panie cuda ogłaszają, zamiast roznosić zarazę w kościołach, uzdrawiają. Nie słyszeliście? no jak to. Ciekawe, kiedy to wylezie ? okołoświąteczne wygibasy, że w domu najlepiej, że owszem źle się czuję ale przecież święta no i te tłoki w kościołach za 20 złotych i 50 złotych...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            ----

no i Rzeszowskie cuda szczepionkowe - czyli włazimy w dupę mieszkańcom, działając nielegalnie a oni nas potem wybiorą na prezydentów, burmistrzów, sołtysów.

8 komentarzy:

  1. Tak mnie tym tytulem zmylilas, ze w pewnej chwili wydalo mi sie, ze jestem na innym blogu, ktory zreszta autorka juz jakis czas temu usunela. Z Rzeszowa wlasnie. Zakrecona jestem jak niewiemco.
    Dzisiaj rano odkopywalam samochod spod gory sniegu, a przeciez juz wystawilam na balkon kwiaty, co to ma byc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i u nas pada a i owszem i jest zimno i mam nadzieję, że to ostatni snieg... tej wiosny. zimno, śnieg i błocko ...obrzydlistwo

      Usuń
  2. nas? jesteś po tej stronie, gdzie czeka się na werdykt ludu? wiem, że nie za często lud ma możliwość grymaszenia, ale jednak ma.
    ładna wierzba w doniczce. mandżurska?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro mam dyżur w szkole przy dzieciach uczących się na szkolnych komputerach..
    O, Losie, spraw, żeby jutrzejsze dzieci nie były tymi, które odwiedzały w święta ciocie, wujków, babcie i sąsiadów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no niestety Kalino i tak może być. współczuję. ja jednak się ciesze edukacją z domu na razie.

      Usuń
    2. Lubię w nauce zdalnej to, że mogę korzystać z toalety nie tylko wtedy, gdy nie mam dyżuru ;-)

      Usuń
    3. :-))))))))))))))))))))) a ja dodam i moge se zapalić papieroska.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....