poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Biada tym, którzy wolą być niż mieć...

 W sobotę w radiu Nowy Świat, którego słuchamy w opozycji do telerocznicowych pierdoletów z okazji smoleńskiej tandety, otóż w nim Sławomira Łozińska i jej wspomnienia muzyczne: Okudżawa (wszystko), i Brell (Ne me quitte pas) i wspomnienia dotyczące czarnych swetrów i kiecek, koniecznie długich i srebrnej biżuterii i papierosa,[ i tęsknię za sobą TAKĄ właśnie, choć dużo się nie zmieniło. Kiecki nadal długie, lniane, płaskie buty, długie włosy.... Może stałam się kolorowsza ( i grubsza), bo bardzo poważnie traktowałam i traktuję hipisiarskie klimaty, a i włosów już nie mam czerwono rudo-płomiennych ))) ] Wracając do Łozińskiej, to UWIELBIAM wspomnienia aktorów, zwłaszcza ale i reżyserów i pisarzy i malarzy w ogóle uwielbiam biografie. I znów lubię Radio.

 Wolny czas był akurat tym czasem. gdy kwiecień plecień przeplatał na ciepło więc zrobiliśmy trochę w ogrodzie. Nasadzenia niewielkie, jeszcze przed nami, na razie szykujemy grunt. Naczelnik przycina i goli, ja sprzątam po zimie, bo kwiatki pchają się pomimo zimnicy. Szczenie przeszkadza. Psica również miała atrakcje i poznała nowe miejsca i wszystkich istotnych sąsiadów we wsi. Jest złodziejką wszystkiego. Kradnie i ucieka. Nadal niemiłosiernie gryzie i pokazuje swój charakter ale widzimy postępy.


No i na koniec muszę, to napisać, że jest świństwem robić smoleńską rocznicę, kiedy każdego dnia setki ludzi umierają na covid.

15 komentarzy:

  1. W sobotę policja wkroczyła na jakieś wesele. Zostawię to bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowiedziałam sie o podziemnym państwie w kraju tutejszym ...

      Usuń
  2. A bo to pierwsze swinstwo w wykonaniu pisu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świństwem dawanie pierwszeństwa jednym przed drugimi, jest świństwem stygmatyzowanie, jest świństwem decydowanie, jest świństwem krycie... mam pisać dalej?
    To może skupię się na ogrodzie i psicy. Zazdroszczę obu😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatru usuń jeden komentarz pls, nie wiem co się dzieje, piszę jeden, wchodzi dwa razy

      Usuń
    2. o kochana oba przypadku to szeroki front robót ))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  5. Też mi się zdarza słuchać Radio Nowy Świat, ale z uwagi na wiadomości ostatnio coraz częściej przełączam się na moje listy muzyczne na Spotify, mniej się denerwuję. Ale te wiadomości i tak docierają do mnie choćby przez inne social media.
    Uściski i trzymajcie się tam zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja nie mogę już słuchać... wiadomości ale jeszcze bardziej czytać.uściski,

      Usuń
  6. Szczyla psiego zazdroszczę :) duża urośnie? Fajny taki psi małolat.
    Niedugo szczytem wytrzymałości fizycznej i psychicznej będzie oglądanie TVPis przez dłużej niż 5 minut. Zresztą i inne telewizje nakręcają i szczują . Mam Netflixa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jago nie ma czego zazdrościć, jest ciężko... nie wiemy jaka będzie jest kundlem rasowym, że hej, matka była średnia. ojciec nieznany??
      z bliżej nieokreślonych powodów nie mogę wejść na Twojego bloga, wyświetla mi się jakieś ostrzeżenie ??

      Usuń
    2. Spokojnie, na razie gówniarz upierdliwiec gryzoń, ale zobaczysz że będzie inaczej - ja po 10 letnim owczarku niemieckim - zrównoważonym i pełnym ciepła bezpieczeństwa i spokoju wzięłam prawie 9 miesięczną sukę amstaffa - po przejściach z fundacji - połamany ogon , bita i schizowana, trauma na dźwięk podniesionego głosu, lęk przeobrażający się w agresję,,,, Ale po kilku miesiącach dałabym się za nią zabić - cudo. A niech któryś z facetów w domu spróbuje krzyknąć ..... ojojojoj ....

      Usuń
    3. https://jagatoja.blogspot.com/

      Usuń
    4. ludzie bija szczeniaki, nadpobudliwe z bezsilności, bo nie dają rady... bo sami doświadczyli bicia... bo biją swoje dzieci i przemoc jest wszechobecna w tym kraju zwłaszcza wobec zwierząt, straszne to ...mam nadzieję, że będzie choc w połowie tak cudna ja Erna

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....