środa, 21 kwietnia 2021

o bohaterach:kolosrazji, aisiberecie i klopie.

    

 Ja tu o wakacjach w ogóle nie myślę skoro remont pożre lwią część oszczędności, skoro mamy psa (!!!) bo istnieje obawa, że Matkajadwiga nie da sobie rady z zarazą(no może to dobre imię dla niej, nie Ciri, nie Czeska tylko Zaraza) w każdym razie staram się nie myśleć, czego mi będzie bardzo żal i w ogóle a tu na ScvandiConcept rzucają Archipelag  Skargarden i zaraz mnie ssać zaczęło w dołku. Że może jednak ...a tymczasem moje prace ogrodowe z suką doprowadzają wioskę to chóralnych ataków śmiechu, z powodu lekkiej rozrywki wodewilowej Wyrywam chwasty, suche patyki i trawę a ona pomaga owszem, tylko wyrywa wszystko. wkopuję nowe a ona wykopuje ... W domu kwiaty czekają na prysznic na przesadzanie... nie da rady suczysko wsadza swój nochal wszędzie i POMAGA. Wkurza mnie to i zasmuca, bo jest wreszcie słonko, ciepełko i aż się chce siedzieć w ogrodzie... atu nichuja.

Alumny teraz się zasępiły a rodzice nieźle wystraszyli, że wrócą do szkoły tuż na moment wstawiania ocen końcowych. Uch rozumiem doskonale skąd ten strach. Owszem maluchy to inna bajka, choć i tak jestem zdania, że przed drugą szczepionką to jest kretynizm i chamstwo. Nie wracajmy, będę zmuszona ich sprawdzić. psichuj mi nie pozostawi wyboru.

PS. kościołowi  przystąpili do ataku  obuchacha  nawet nie opublikuje, żeby się żałośnie nie kompromitowały, tłuki jedne obu rodzajów. bez polotu. Ale poprawili mi nastrój jak nie wiem co, bo już myślałam, że nie czytają i nie wiedzą, jak bardzo nimi POGARDZAM. a tu proszę czytają i się wkurwiają, że ich upokarzam na każdym kroku. ha.

28 komentarzy:

  1. Też się martwię powrotem do szkoły przed egzaminem. Już ustaliliśmy, że jeśli to nastąpi, moja młodsza córka nie będzie chodzić do szkoły przez dwa-trzy tygodnie przed samym egzaminem. Kwarantanna podczas egzaminu byłaby koszmarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym zapewne nikt nie pomyśli z poisdzielców, ciekawe co z takimi dzieciakami

      Usuń
    2. Teatralna, weszłam w link ze szwedzkim archipelagiem. Ożesz, jak tam cudnie!!!

      Usuń
    3. Prawda? ten domek jest cudny i okoliczności przyrody ... mogłabym tam na zawsze zniknąć.

      Usuń
  2. A niech się boją powrotu do szkoły. Przepier... ten czas, przebimbali to teraz niech na klatę wezmą konsekwencje. To jest życie, nie podlewasz, nie rośnie. A Zgredka do kojca wrzuć, na dworze. Jak narozrabia- kojec. Niech Cię widzi. Ty tłumacz,” jak będziesz grzeczna będzie nagroda- wolność, jak narozrabiasz- kojec”. Może podziała🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ale w moim przypadku to są jeszcze dzieciaki... i całe to gówna ja będę musiała dać radę !!! poukładać ... a przecież już wiem co się dzieje ... koszmar.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakbys tak dokola zasadzonych roslin jakies ploty stawiala? Oplatala taka siatka, jaka ochrania sie pnie mlodych drzewek, zeby zajace i sarny nie skubaly. No i oczywiscie sucz do ogrodu tylko w Waszym towarzystwie i pod scisla kontrola oraz ciaglymi okrzykami, ze nie wolno. Do przyszlego sezonu by sie nauczyla... :)))
    Tu dzieciaki chodza do szkol, a szkoly maja dla nich dwa razy w tygodniu testy, zreszta chodza jakos tak na zmiane, raz pol klasy, a w inne dni druga polowa. Choc tez uwazam, ze juz do konca roku szkolnego mogliby odpuscic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achacha żadnych płotów nie da rady Kochana. Do ogrodu w naszym towarzystwie i drę morde zgodnie z Twoją radą. Nauczy się ))) Gdy uczniowie wrócą w maju będzie rzeźnia, kazdy ich przetrzepie z materiału, zwłaszcza, że ma prawo bo lekcje się normalnie odbywały ...jak pisze Dreamu przebimbali...

      Usuń
  5. Pomogę Ci w tym w....niu kościółkowych. Niebawem:) Zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. Daruj sobie wszelkie prace ogrodkowe, nie wygrasz z Zaraza. Ja tez kiedys probowalam.... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. a tatusia masz, czy mamusia puszczała się ze wszystkimi dokoła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż..komentarz świadczy o komentującym..jak nisko można upaść;/

      Usuń
    2. Anonimie, twoj ojciec pewnie tez zniknal, zanim zdazyl dac ci jakies nazwisko, co?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Z mózgiem jest inaczej, niż z brwiami, jak nie masz, nie dorysujesz. Sorry Teatru nie mogłam się powstrzymać

      Usuń
    5. achachacha Dreamu ))))))))))))))))))))))))))))))))))) kupuję, genialne !!!

      Usuń
    6. kloszardzie, przykro mi, że wszystkie kobiety kojarzysz tylko ze swoją profesją ...

      Usuń
  8. No cóż, nasz piesek dał się wychować, i kopał tylko na trawniku w norach myszokrecich. Na grządkach i rabatkach nie. Może i Twoja Bestyja zrozumie o co Co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. zatrudnij psinę przy sadzeniu - może się zmęczy i nie będzie brał udziału w spontanicznych wykopkach. wszak to wiosna, a nie jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. psica właśnie wysadza, jakoś tak wyszło ...w odwrotna strone nie da rady.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj kloszardzie, oczywiście cała uwaga skupiona na tobie

      Usuń
    2. Nastaw sobie, ze anonimy nie moga w ogole komentowac i bedziesz miala swiety spokoj. Ja tak mam, koemtuja wylacznie osoby zarejestrowane na bloggerze. Poprosilam moich komentatorow, zeby sie zarejestrowali, nawet pokazalam, jak to sie robi, bo niektorzy nie umieli i od tego czasu mam swiety spokoj.
      O, tu masz pomoc naukowa dla chcacych:
      https://swiattodzungla.blogspot.com/2016/12/bezowo-to-dla-ciebie.html

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....