piątek, 31 sierpnia 2012

81

to była noc z gatunku - wydawało mi się, że nie spałam
zaraz zawinę się w rogala na tylnym siedzeniu auta, tuż obok Erny
i może pośpię w trasie.
a wczoraj
dzień pod tytułem "babskie spotkania"
najpierw Hanka przed wyjazdem do Krakowa przyszła się pożegnać,
potem impreza z dziewczynkami i doskonały masaż przepony.
a w nocy
 śnił mi się spektakl z dzieciarami,
zapewne po wczorajszych rozmowach i odsłuchu płytowym.
scenariusz i historię napiszą same dzieciaki w ramach formalnych
i technicznych  mojego pomysłu.
Mają się dobrze bawić przede wszystkim,
mają być kreatywnymi twórcami i dlatego
już czeka na nie pracownia ceramiczna, już czeka na nie mój teatr...

będzie fajnie.

13 komentarzy:

  1. Piekne zamysły:) Ale najpierw to Ty się wyśpij, żebyś siłę miała i do roboty i do hobby:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) racja)) wyspanie się to podstawa wszystkiego!!!

      Usuń
  2. Mam rozumieć, że znowu będziesz szaleć w swoim żywiole? Baw się dobrze w takim razie, bo ja lubię czytać o Twych dokonaniach, sukcesach, nagrodach;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje minęły ((( trzeba wracać do roboty i do żywiołu)) dzięki za dobre słowo))

      Usuń
  3. jaka szkoda, że moja Juniorka nie mogła brać udziału w zajeciach w Twoim teatrze.... ona to uwielbia :)) Właśnie taką twórczą pracę
    Tylko teraz już za duża jest i za daleko mieszka... niestety...
    Jesteś świetnym nauczycielem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś)) jestem dobrym reżyserem i instruktorem teatralnym))
      co do moich nauczycielskich umiejętności, to mam wiele zastrzeżeń. Nie ma świetnych nauczycieli, jeśli ktoś tak mówi o sobie jest zwyklym ...bucem))

      Usuń
    2. a Twoja Młoda nie jest za duża))) tylko za daleko mieszka ;-) też żałuję!

      Usuń
    3. muszę kiedyś z nią do Ciebie przyjechać. Bo ostatnio usłyszałam, że najpierw będzie studiować medycynę, potem reżyserię, a potem filozofię.... pomyślałam, że potem to już chyba emerytura?
      tak czy siak - reżyseria też będzie, więc może czegoś od Ciebie się nauczy :))) przyjmiesz ją na praktyki? :)))

      Usuń
  4. Plan wspanialy, na pewno bedzie ciekawie. Z Toba nie moze byc niefajnie..;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) może, oj może )))) bywam niefajna! ale miło mi))

      Usuń
  5. i tym optymistycznym akcentem zaczynamy rok szkolny 2012/2013;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko!! powiem tylko fuck a propos tego nowego roku)))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....