środa, 19 września 2012

96

teraz popatrz co zrobię-gaworzy Duży pokazując zakupione okulary
i nakłada na nos i doczepia specjalną gumę uszczelniającą i puszy się i cieszy
i robi zdjęcia i zaciąga za głowę, żeby nie spadły.
bo Duży wybiera się na rejs po Bałtyku już za chwilkę,
za momencik będzie przełamywał fale.
Robi zakupy sztormiakowo-bieliżniane na ten rejs
i przeżywa jak babeczka po czterdziestce każdy zakup.
A ja
ja się pozbierać nie mogę a muszę, bo od jutra spędzam czas na
festiwalu witkacowskim.
Połykam kilka łyżek dobrego miodu spadziowego
na wszelki wypadek
przespałam cale popołudnie, nie wiem czy coś mnie bierze
czy to reakcja na lekko stresującą sytuację w związku z planami finansowymi
oraz ranny pobyt w szkole.

***
miałuuuuuuuu drze się Maniek
miałuuluułuułuu zawywa z daszku patio, bo wlazł a złazić mu się nie chce
wysokim głosikiem cienkopierdząco przywołuje pomocy.
rano
walczył ze zwiniętym kocem polarowym, potem padł w pościeli i kimał.
A Erna reaguje achtungiem, znaczy robi baczność gdy mówię
halt di klape, nie wiem czemu zupełnie
nie uczymy jej niemieckiego, bo sami nie znamy jakoś tak biegle, żeby nim konwersować
ale ona widać zna.

psssss
zima się zbliża gdyż żrę
żrę bez opamiętania
ale i ruszam się i spalam nerwowo, więc jakaś równowaga być musi
a coo tam, jeszcze nie mam brzuchola, co mi świat zasłania
i pod stanikiem nie robią się faudy jedna, druga, trzecia...
hehehehe
kupiłam se walonki i zielone leginsy ciepłe, spodniowe na jesień
ale to już wcześniej.

18 komentarzy:

  1. Erna to inteligentna psinka- zaloze sie, ze zna wiecej jezykow;-)Brzuch i waleczki- wiem dokladnie o czym mowisz, stad te moje zmagania dietetyczno- sportowe;-)
    Baw sie dobrze na festiwalu!
    ps. Duzy chyba zadowolony tym razem, ze NAPISALAS o jego zakupach, interesujacych zreszta;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz coś o wałeczkach i brzuchu!???)))) no proszę Cię, skora ja nie wiem to Ty tym bardziej, chudzino w rozmiarze 34))Ty nie widziałaś bab z brzucholem jak w ósmym miesiącu?!
      mnie się tłuszczyk rozkłada po całości))) choć tyle! a poza tym zimno to i spalam ;-))

      t.

      Usuń
    2. Ekh- szczesciara, nawet tluszczyk zna u Ciebie swoje miejsce:-))A z tym 34 to teraz- po godzianch ciezkiej pracy fizycznej, jeszcze nie tak dawno byla ze mnie krepa 40-stka;-))

      Usuń
    3. dobra, dobra krepa 40 buchachacha
      Ty figlarko

      Usuń
  2. w kwestii żarcia to u mnie zima zbliża się od kwietnia;-) koty u mnie w szoku, po totalnej demolce kuchni zabrakło szafki w którą drapały, a w każdych drzwiczkach widzą siebie, oj chyba odpokutuje ten wysoki połysk;-) mam lenia, chce mi się spać, poza tym leje i jest super, gdyby nie to, że o 7.40 wejk ap, brrrrrr i tak 10min spóźnienia... kupiłam sobie zielone buty oooo;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielona buty mniam lubie)))))
      wysoki połysk w kuch mówisz?))))))))))
      no czekam na ciąg dalszy hehehe

      t.

      Usuń
    2. a zapodałam akryl na wysoki błysk;-) i się zwierzyna gubi;-) ja jeszcze nie po na razie jeszcze szafki puste, teraz trwa logistyka;-)

      Usuń
    3. to teraz kup :
      a. bawełniane rękawiczki dla calej rodziny
      b. miękkie papucie dla kotów
      c. miękkie szmatki
      c. pastę polerską
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    4. Adam ma rację)))) niestety))))
      dlatego czekam na ciąg dalszy hehehe

      Usuń
  3. Oj idzie! Ja nie żrę tylko dlatego, że zaprzyjaźniłam się ostatnio, podle oraz interesownie, z dietetyczką ;o)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mówisz, że taka przyjaźń skutkuje, że się nie żre??? to ja też chce się zaprzyjaźnić;-) wieeeeeeeeeeeeeem, podłe i interesowne to, aleeee czego się nie robi;-)

      Usuń
    2. na razie mam wszystko w pompie, przyjdzie czas na kolejną dietę, kiedyś))) na razie się muszę zaprzyjaźnić z kimś kto pomoże mi rzucić palenie!))

      t.

      Usuń
    3. w tym temacie jestem wytrwała, monotematyczne, zdeterminowana, ale niestety chyba mało skuteczna;-) jak palili tak palą;-) ale nie ustaje w działaniach;-)

      Usuń
    4. Jazzu droga może mnie podręczysz w kwestii rzucania palenia??

      Usuń
  4. Czyli następny post będze o nagrodach i splendorach;-)))
    Oraz zima idzie, ale zanim nadejdzie .....co bym nie rzekła w tej chwili na pocieszenie, nie zmieni faktu, że tak jak wszyscy (wyłączając nielicznych) nie lubię zimy i zawsze tęsknię do lata, na które potem narzekam;-) Taki paradoks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aqularku)))) w kwestii lata Twoje narzekanie, wiesz dobrze mnie doprowadza do rozpaczy!!!
      e nie będzie chyba o splendorach i nagrodach ten post, bo mi się juz nie chce chwalić ;-) mam inne teraz myśli i zachcianki co mnie odciągają...od teatru, nareszcie

      t.

      Usuń
  5. moje koty miałczą po niemiecku, zwłaszcza jeden, to co sie dziwisz Ernie. Zwłaszcza, że rasę ma odpowiednią.
    A z tym tyciem, to masz dobrze, przypomniała mi się pewna modlitwa kobiety przed kolacją: "I Panie Boże spraw, zeby wszystko poszło w cycki..."

    OdpowiedzUsuń
  6. z tymi cyckami doobre)) muszę sprzedać))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....