niedziela, 23 grudnia 2012

177

w domu prężą się trzy choinki
duża w kominkowym, średnia w malutkim gościnnym i malutka
w sypialni. Sypialniana obleczona tylko w światełka.
Lubię zieleninę i akurat na choince lubię żeby nie było nasrane ozdobami.
poza tym dwa koty uczą choinkowej ascezy.

a teraz tadam!!!! dostałam
pięknie wydany kalendarz-książkę  z tekstami Poniedzielskiego i jego autografem
 a ja przecież uwielbiam ładnie wydane książki, albumy i kalendarze



dziękuję Ewo i Adamie bardzo bardzo bardzobardzo za to cudo


poza tym korale ceramiczne i filiżanki,
które tez uwielbiam.
chałupa coraz bardziej przypomina pannę młodą ... tylko jeszcze nogi ma brudne.
Jutro będzie wypełnione po brzegi robotą
jutro pieczenie, gotowanie, tony prania... namaczanie śledzi, rozmrażanie kaczki.
w  lodówce siedzą pierogi z fetą, szpinakiem, kaszą, jabłkami, serem i rodzynkami
a w poniedziałek dołączą razowe ze słodką kapustą.
przycupnęły też paszteciki z kapustą oraz krokiety z jajkiem.
mniam. 


6 komentarzy:

  1. pomimo tego, ze Cię kocham, to przy najbliższej okazji Cię uduszę :)) i Ty wiesz za co :))
    A te korale ceramiczne, to piękne są, czy Ty też takie robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie robię ale... to tylko kwestia czasu)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jutro to będę rżnąć;-) gałęzie.. się zapomniało kupić, trza obciachać jakiegoś świerczka, co by w domu pachniało.. chociaż.. podobno co w wigilię to cały rok, żebym się na drwala/lkę nie musiała przekwalifikować;-)oj przekupne jesteśmy istoty, przekupne, przynajmniej ja.. no mnie kupiłaś;-) ps. tylko nie dosłownie to przekupne, żeby nie było;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy sie prezent od Mikołaja spodobał?? !!
      cieszę się i mu powiem)))

      Usuń
    2. nieeeeeeeeee.. no nie spodobał, talk tylko wywaliłam go w dużym na kominku, i obwiesiłam uchwyty w sypialni bo lubię się katować;-), i w ogóle chętnie pokatuje się jeszcze, gdyby coś, więc powiedz mu, na zaś;-)

      Usuń
    3. wiedziałam, no wiedziałam, ze sie lubisz katować i mu powiem )))))) na zaś hehehe
      buziol

      t.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....