piątek, 21 grudnia 2012

175 okno


 ps
nic się nie dzieje ale podobno dziać się ma o 10-ej
zobaczymy, zobaczymy...

 Wycisnęłam butem ostatnie krople drogocennego kremu,
wyskrobałam szczoteczką resztki pasty, szczoteczka odmówiła współpracy,
prawdopodobnie baterie padły. Włosy .... hmmm osobny temat, przydługi ...

odliczanie -  7 minut zostało do dziesiątej
i inetenet mi padł właśnie
a jednak coś się dzieje...

no dobrze, dobrze koniec z imprezami w tym roku, ze spektaklami
z projektami, ze wszystkim w ogóle.
pranie mózgu zaczęte, zmiana zapoczątkowana
warto było
a na podsumowania jeszcze sobie pozwolę.

ps


F U N D A C J A C E N T A U R U S
KRS 0000257551
siedziba: ul. Borelowskiego 53/2, 51-678 Wrocław
NIP: 898-209-31-47 KRS: 0000257551 REGON: 020319750
Tel: 518 569 487 Tel: 518 569 488



przypominam i zachęcam do pomocy

19 komentarzy:

  1. Jakiś lewy ten koniec świata. Cholera, muszę jednak zakupić rybę i ubrać choinkę...no cóż. :>
    Pozdrawiam Cię serdecznie, ściskam i przytulam. Życzę na ten nowy świat samych dobroci, spełnienia, uśmiechu i szczególnie w ogóle:)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie, do doopy... zresztą jaki świat, taki jego koniec he he he... nie ma zmiłuj, trza jednak coś szykować na te święta... wspaniałych świąt T :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano trzeba, stety i nie! wspaniałych i spokojnych

      Usuń
  3. w poniedziałek byliśmy z Ewą na wieczorze autorskim Andrzeja Poniedzielskiego. opowiedział następującą anegdotę:
    -siedzą sobie Majowie w jaskini czy innej świątyni i wykuwają kalendarz na nadchodzące lata, a nawet wieki. kują, kują, dochodzą do 21 grudnia 2012 roku, a tu pukanie do drzwi czy innej kotary zasłaniającej wejście. kto tam pyta najważniejszy z Majów.
    To ja Cortez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) mam właśnie w reku piękną pamiątkę po tym spotkaniu))
      dziękuję bardzo

      Usuń
  4. jakie masz klimatyczne okno :))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i klimatyczny kalendarz z podpisem Poniedzielskiego ))))
      całuję Cię za niego

      Usuń
    2. bardzo się cieszę, że trafiłam, zresztą wiedziałam, że tak :))
      I zajrzyj do skrzynki mailowej proszę :))

      Usuń
  5. Nie miałam czasu czekać na koniec, napier... papierowe gwiazdki. Pomyślałam sobie, że jak ma juz przyjść ten koniec, to niech mnie zastanie zajętą ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo piękne rzeczy robisz na ten koniec
      papierowe ozdoby są klimatyczne))

      Usuń
  6. ojej, a ja zapomniałam!!!!ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby mi to zakomunikowali Majowie, to może, może, ale mediom z reguły nie wierzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnie spojrzeć w takie okno!:))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....