czwartek, 3 stycznia 2013

188

wywieszka na drzwiach brzmi:
z  powodu gwizdania w głowie pisanie utrudnione

sprecyzujmy
nie ma planów żadnych na ten nowy, pechowy
nie ma planów na premiery, spektakle, festiwale, żadnych projektów
wyjdzie-będzie, będzie dobre pojedziemy, wygramy albo nie, jakoś to będzie albo nie.
nie ma planów za wyjątkiem ...
planów zdrowotnych i tu kalendarz się zapełnia. skierowania, wizyty, badania.
nie palę, pływam i grzeję kości w aquaparku, 
wypoczywam, śpię, jem zdrowe ...oglądam zaległe i aktualne
lektury zaległe wyrównuję i dostane pod chojaka
chutnikowe... czasopisma. no i fajnie.

otrzepuję się z zeszłorocznego kurzu jeszcze



16 komentarzy:

  1. trzep nie wykonując gwałtownych ruchów, mogą być ze szkodą dla kręgów szyi, lepiej omiataj

    OdpowiedzUsuń
  2. no i czasem dobrze tak z prądem, se popłynąć.. a zdrowie najważniejsze, naj, naj........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze nawet bardzo z prądem ... nie narzekam i życzę tak samo wszystkim))) przynajmniej przez chwilkę

      Usuń
  3. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia posyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, po kopniaku wczoraj, jeszcze pędzę przez pola bez sensu... dobrze, że chociaż Ty odpoczywasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz kochana ja chowam tyłek , łeb i wszystkie inne części ciała co by nie dostać kopa... na razie się udaje ale już nie długo ... niestety

      Usuń
  5. no i dobrze:))
    pomalutku, bo czas zwolnić było
    i przyjemności z zaległości:)
    buziol!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajerwerki są tylko w noc sylwestrową :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mam planów na najbliższy rok chociaż w głowie gwizdów nie słyszę;-)
    ZDROWIA!!!! Przede wszystkim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam planów, nie mam pomysłów ale odpuścić sobie, w sensie wypoczynku, niestety nie mogę... lecz Ty wypoczywaj, nabieraj sił i zdrowiej wreszcie, bo jak już w końcu dostaniesz powera to... sama wiesz co się będzie działo :)))) ściskam ciepło...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....