czwartek, 23 sierpnia 2012

74

spajdermen, spajdermen
mój ulubiony psikusacz ostatnio oraz akcja - złaź stąd, tu nie olimpiada))))
****
babcia jaś fasola, co to uratowała XIX wieczny fresk buchachacha
no śmiesznie jest na świecie.
***
zwlekam się ostrożnie z pościeli,
 no nie przewracam się, znaczy będę żyła ale boli, ćmi, niepokoi
 wbrew logice, zdrowemu rozsądkowi, tyradom mądrych ludzi i przyjaciół jednak
tymczasem do teatru. potem zobaczę.

początek dnia zawsze z kawą w łóżku
I martwi mnie aura, wszak aktorzy moi w sobotę tu zawitają na rozmowy istotne.
PS
NIE POPSUJE MI TA GIRA HUMORU,
DUMNA JESTEM DO WYPĘKU Z TEGO FESTIWALU MIĘDZYNARODOWEGO)))
może wrócą dawne czasy i zaczniemy się znów szlajać po świecie,
bo lubiłam to życie bardzo.
I oby tylko takie marzenia się spełniały, hej.

14 komentarzy:

  1. Miedzynarodowa impreza sie kroi- super! Teatr dobry na wszystko- moza i na kolano tez i te palce- nieboraki..oby! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) dobry na wszystko! Ewa dobrze mówi, żeby się wyleczyć zanim pojadę! naprawdę mam to w głowie i jeśli boleć nie przestanie odwiedzę ulubionego lekarza)

      t.

      Usuń
  2. twarda kobieta z Ciebie ale czy mądrze robisz? ... z tą nogą bez lekarza? ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście źle! zawsze jednak myślę sobie, że się cackam! że taki ból to co to za ból??
      wytrzymam jeszcze troche))) naprawdę dziś dużo lepiej jest, nie forsuję tej nogi, okłady robię a furę mam w automacie więc jeździ mi się lepiej niż chodzi)))
      pozdrawiam serdecznie z teatru z łapami ubabranymi glina))))

      t.

      Usuń
  3. tylko klawiatury nie ubabraj, bo kto nam relacje z międzynarodówki robić będzie???

    OdpowiedzUsuń
  4. ))))) ok)))))
    wiem jak to brzmi)) ale ja naprawdę się cieszę jak dziecko
    buziol. właśnie skończyłam gara i zaczęłam kota malować na glinie)))

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo dobrze, ze się cieszysz, też bym sobie pobabrała, ale nie mam sprzętu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozejrzyj się na pewno w okolicy jest jakaś pracownia ceramiczna))

      t.

      Usuń
  6. Te mądre ludzie to niby my?
    I co z tego, skoro masz w nosie?
    Normalnie jak gówniarz!;))
    Uważaj na siebie!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze byłam niezdyscyplinowana)))))
      będę uważała, dziękuję))

      t.

      Usuń
  7. no i się spełnią, a gdybyś potrzebowała kogoś do tachania walizek się piszę;-) o ile są na kółeczkach;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walizki stare z dwudziestolecia))) bez kółek((((

      t.

      Usuń
    2. to do walizek się nie piszę, słabek jestem;-) ale ogólnie i owszem;-)

      Usuń
  8. No to się będzie działo:)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....