piątek, 24 sierpnia 2012

75

 
(źródło - internet)
nareszcie znalazłam zastosowanie praktyczne dla swoich czasopism REWELACJA!!!
setki  teatrów, scen, werand, cas, wysokich obcasów...



Jeszcze się cykl w punkcie poboru wiedzy nie zaczął
a ja mam już wszystkie łikendy wrześniowe zajęte,
dwa festiwale, festyn kulturalny, wyjazd po samochód i do mamy Janiny
oraz cośtamjeszcze...zaczyna się.
Zawsze na początku lekkie poddenerwowanie, oczekiwanie a nawet tęsknota, było!
teraz przeciwnie, jakoś tak bez sensacji i spinki, jakby mi dynda i powiewa.
Punkty ciężkości się inaczej rozłożyły.
Sprawy ważne absorbują, sprawy przyjemne i przeżywające fascynują,
a sprawy małoważne dyndająipowiewają.  I tyle.

zaczęłam zarabiać na własnej sztuce. i to jest ekscytujące i barrrdzo obiecujące.




pierwsze puffy)))))
 wystarczyło położyć poduszki na już zrobione stojaki dla czasopism
i ewentualnie wykorzystać pasek parciany.


11 komentarzy:

  1. Lubie jak tyle sie dzieje, i wszystko idzie zgodnie z planem..czlowiek czuje, ze zyje:-)
    Pufy genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no byle nie za duzo))) no puffy mnie też urzekły, bo to i przyjemne i funkcjonalne

      Usuń
  2. jesooooo jak ja Ci dziękuję za pomysł z pufami :)))) Adam ma sterty pism o budownictwie, zawalony cały dom (trochę przesadziłam, ale tylko trochę). Wreszcie będzie z nich konkretny pożytek :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. no znałam owego pomysła, ale nie zbieram czasopism....twoje pufy sa niebo lepsiejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reńka nic dziwnego, że znałaś ))) toż my te same blogi dizajnerskie trzepiemy)))
      a za dobre słowo dziękuję))))

      Usuń
  4. Zarabiać na własnej sztuce? to jest szczyt.... marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko się przekonać))) ale warto spróbować)))

      Usuń
  5. podstawa to dobry pomysł, a potem już leci;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt)) dobry jak dobry, kwestia szczęścia, bo nigdy nie wiadomo co sie ludziskom spodoba))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....