poniedziałek, 27 sierpnia 2012

78

w castoramie

dzień dobry, po młotek przyszłam oraz szukam czegoś do wyciągania gwoździ
jakich gwoździ??
zardzewiałych
a proszę bardzo, tu ma pani dwa w jednym
a dziękuję, ładne. I ujęłam w dłonie ładny młotek stolarski. I zakupiłam jeszcze na wszelki wypadek obcęgi i kombinerki. Teraz mogę stare dechy obrabiać i malować.

na poczcie

dzień dobry))) rekwizyty chciałam wysłać takie nietypowe
wykwitłam przy blacie z dechą, połową stołu oraz szarym papierem i taśmą do pakowania
pomyślimy, pomyślimy a co to? a po co?
pan Mateusz, ładny nasz pocztowy się już przyzwyczaił do moich różnych wysyłek
a i tak gały zrobił oraz rzucił się pomagać w tym pakowaniu, bo akurat nikogo nie było.

I wysłałam prace moje w świat.



13 komentarzy:

  1. Oczywiście do Tate Modern wysłałaś ;o) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój podziw dla Cię nie maleje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyślimy, pomyślimy, a gdzie to? a do kogo? w świat? no w świat niewątpliwie;-) a świat dłuuuuuuuugi i szeroki, w sumie to co ja to chciałam? aha też miałam dzień młotkowy, i kombinerkowy.. i nie powiem, że jutro też nie dotknę narzędzi.. ehhh a było jechać w piz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłuuuugii i szeroki)))) mam nadzieje, ze nie zabłądzą))))))

      t.

      Usuń
    2. a ogólnie wszystko w kuli;-)

      Usuń
  4. To gdzie można oglądać Twoje dechy i połowy blatów? Jakąś wystawę byś urządziła, czy cóś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aqular))))) jaką wystawę??? tak dla przyjaciół do tej pory alee z pewną nieśmiałością ... zobaczymy

      t.

      Usuń
  5. teatralna... we świat wysyłasz taaa? A poczemu nie wysyłasz w blogosferę zdjątek tegoż co wysyłasz we świat hę? Daj nacieszyć oko co? Nie bądź taka, nieużytku Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) jak skończę koty gliniane- malowane to pokaże, wszak je na sprzedaż robię))

      t.

      Usuń
  6. a ten pan Mateusz, jaki uczynny... u nas takich nie ma, same kobity i jedna od drugiej bardziej obrażona, że siedzieć tu musi... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj uczynny i młody i sympatyczny i ladny oraz ... troche nieśmiały)))))) i ponieważ to malutka osiedlowa poczta to sam siedzi)))))))))))))) mówię Ci Frytka ))))) och,och

      t.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....