środa, 29 sierpnia 2012

79

ridlej skot z chęcią kupi ten pomysł na film, tak myślę, jak tylko mu opowiem.

przyśnił mi się horror sajens fikszyn ze mną w roli głównej
matko boska
a kysz.

oraz pisać nie mogę bo się zasłuchałam, zapadłam się w siebie, we wspomnieniach
przy ostatnim utworze, przy złotym wężu ... się poryczałam
pamiętam dobrze nasze śpiewy białoruskie, ukraińskie i cygańskie ze starą
grupą teatralną Forma.
i tak strasznie zatęskniłam teraz.
Powiem tak, spodobał mi się ten gość w wywiadzie i ten głos
ten głos mi przypomniał głos jedyny w swoim rodzaju, Jacka O.
więc odnalazłam płytę STRUGA
i wielbię te klimaty oraz kupie płytę natychmiast, jutro.

w czwartek pośpiewam z kesi i chudą...
boże zmiłuj się nade mną, chcę już bardzo zrobić taki spektakl ze śpiewami  i klimatem
inaczej zwariuję

ammanaman




12 komentarzy:

  1. Dzięki za muzę, cudna jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten horrror to chyba skutek dawnego seansu filmowego z "Obcym" w kilku odsłonach :)Cosik Ci się zalęgło we środku w tym śnie ?

    A MUZA PRZECUDNA:)
    buziakuję siarczyście za zapodanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem zaległo pod skórą i po całości))) bleee i fuj oraz straszne

      t.

      Usuń
  3. właśnie dlatego ja nie lubię horrorów :))
    Dostałam dziś przesyłkę :)))))) ale nie ma mnie w domu, więc dopiero jutro otworzę, po czym postawię w miejscu już przeznaczonym, zrobię zdjęcie i wstawię na bloga :))))
    Mam nadzieję, że to jest to, bo odbierała moja mama i powiedziała, ze spora i dość ciężka paczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiście jeśli tak, to dzięki !!!!!!!!

      Usuń
  4. ))))))))))))) no to się cieszę)))) i też mam nadzieję, że to kapelusznik)))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  5. WRÓCIŁAM!!! ciszysz się???....jak tylko opanuje rozpakowywanie , pranie i odratowywanie mojej roślinności zielnej , ozdobnej i trawiastej to poczytam co tu " poczyniałaś" dziewczynko...BUZIAK!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. no baaaa cieszę się jakniewiemco)))))))))))))))i na wieści z wielkiego swiata czekam oraz zdjęcia na ... decco )))))
    cmok
    t.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób ten spektakl. Według niektórych życie to nie teatr, ale dla niektórych teatr to życie. Gdy już go zrobisz, zmiłuje się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  8. )))) Wiesz Wiwaldi )) lubię Cię, fajnie, ze zaglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Dziękuję :) I wzajemnie rzecz jasna oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....