wtorek, 4 września 2012

85

muszę się napić, natychmiast!
w tym celu wlałam nalewkę moją nieskończoną, która jedzie spirytusem, trudno
jestem przeczołgana i zabita. i obśmiana.
i niech mi ktoś powie, że pierwszaki mają stresa szkolnego i w ogóle są przestraszone
 no buchachacha.
dyżuruję na holu szkoły a tu mi się walają pod nogami takie z metra cięte, bez zębów
mówię - czy Ty wiesz dziecko, że to niebezpieczne i nie wolno biegać, podcinać nóg ...
patrzą na siebie, na mnie, a gdzie tam patrzą - obcinają niemiłosiernie i widzę, że nie traktują poważnie, zbyt
- kto jest waszym wychowawcą, się pytam
- a taka pani co właśnie gdzieś poszła, słyszę w odpowiedzi i przewalą gałami, na znak, że im przeszkadzam
normalnie w starszym wydaniu to bym się dała zarżnąć, że sobie jaja robią.

potem wchodzę do klasy, na lekcje z takimi nielatami
po raz pierwszy w historii mego belferstwa mam zajęcia teatralne z bezzębnymi istotami
a tu hulaj dusza piekła nie ma, jedzą, piją lulki palą
a mnie w dupie mają
jak mnie wreszcie zobaczyli to ich rozśmieszyłam swym wyglądem
i machaniem ręcami
żeby wstali, gdyż wydzierać się postanowiłam wcale, w tym roku.
potem juz było tylko gorzej...
matko jedyna uciekłam  w popłochu i nie wróciłam.

buuuuuuu
mamooo ja nie chceee do szkolyyyyy

27 komentarzy:

  1. .....a jak mówię że dzieci to dranie som , jak koty to zawsze się znajdzie jakas matka polka która na mnie naskoczy , że to aniołeczki .
    uczycielka na lekcje do tych drani powinna chodzić z co najmniej dwoma ochroniarzami ...jednego w mig obejdą i załatwią , zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. psychicznego upraszam )))) i dziękuję oraz rację masz boś obiektywny!! pozdrawiam serdecznie))

      Usuń
  2. ja Ci bardzo współczuję, choć kiedyś dawno sama chciałam być nauczycielką. A określenie z metra cięte bezzębne, to bardzo mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? mali terroryści! i gołodziąsy jeszcze!!
      na współczucia sobie zasłużyła jednak)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Klarko i Ty przeciwko mnie?))))))))))))))

      t.

      Usuń
  4. normalnie kocham Cię czytac!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ide spac bo i K woła i Ek mowi , ze już czas na mnie....więc do jutra:))))buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tam dziś głowizna?? nie bolała?!!!!!!!!!!11
      buziaki

      Usuń
  6. Aj tam, aj tam ...nie wierzę, że zwiałaś ;-)))) Ale rozbawiłaś mnie do łeż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczucie obowiązku mnie wbiło w glebę!! jednak i tak zostałam!! z miną nie tęgą))))

      Usuń
  7. bo bezzębne są najgorsze, one nie robią tego z premedytacją, a jakoś tak.. i nie wiadomo udusić, czy olać;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, a ja w przyszłym tygodniu zaczynam z czterolatkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czterolatki jeszcze można spacyfikować, gdyż jadą na głodzie mamy;-)

      Usuń
    2. Uff... ale i tak pracuję na wszystkich poziomach do matury włącznie, więc mam szansę na swojego strzała ;o)))

      Usuń
    3. Z CZTEROLATKAMI??!! powiem tylko TRZYMAJ SIĘ jakoś))

      Usuń
  9. Matko! Obśmiałam się jak norka;))
    Jakbyś nie mogła wrócić beczałabyś jak nie wiem co!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie beczę, że musze tam wrócić ale dopiero za tydzień)))

      Usuń
  10. te bezzębne z metra cięte najgorsze, one jakoś tak same z siebie takie wredne som... tak słyszałam od znajomych pań nauczycielek :) ... twarda bądź nie miętka, powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest takie przekleństwo paskudne " obyś cudze dzieci uczył", hehe. To normalnie na klątwę mi wygląda:)odwagi...no i dużo zimnej krwi:) A rada ma taka...nie pokazuj bezzębnym potworkom,że się ich boisz, bo Ci na głowę wlizą:)
    mła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko będzie))) ale sie zepnę i nie dam się)))
      mła

      Usuń
    2. kary cielesne , o ile wiem , niestety są już zakazane , ale może można zamykać w jakims ciemnym pudle z pająkami i robalami ?

      Usuń
  12. głowa obolała, powieki spuchnięte...ale co tam..raz się żyje , a napar miętowomelisowozielonoherbaciany czyni cuda:)))) no i studenci z AWF-u niech nam żyją -w takie dni o 7 z rana są niezastąpieni:))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....