wtorek, 11 września 2012

89

będzie krótko, bo czasu nie mam
a nie mam, bo przy jakichś zasraństwach siedzę od kilku godzin
czyli odkąd ze szkoły wróciłam, to najpierw w teatrze przy kompie zaległam
z papierami a potem w chałupie ciąg dalszy nastąpił.
i końca nie widać... jeszcze i jeszcze i jeszcze i more i more
i rada ped. i kolejna bo to botamto bo ankiety bo zakupy do projektu.

hessooos pomyłuj czy jakośtak.
nie no olewka olewką ale punkt oparcia być musi.
i trudno.
***
a rano 
bezzębne z metra cięte dziś łaskawe były
pytam, czy wasza pani z wami rozmawiała o naszym ostatnim spotkaniu?
hmmm i machają głowinami, że owszem

a w klasie gorąc niemiłosierny ze czterdzieści stopni chyba ...

i co mówiła? pytam, że mało nie zwiałam od tej przyjemności obcowania z wami?
nooooo i tak trochę jakby ze skruchą łypią

no rozpuszczę się zaraz jaknic, myślę

no dobra to co idziemy na dwór, rzecze ja
hurrrra odrzekły potwory, pani rządzi

buchachacha, pomyślałam, zdechnę inaczej

i kochają mnie teraz.

i tak.
PSSSS
jest kilka rzeczy z którymi się nie rozstaje
kilka czynności wrosło w mój pejzaż i powtarzam je
nagminno-naprzemiennie jestem na diecie i rzucam palenie.

17 komentarzy:

  1. No z tym paleniem to świetny pomysł. Trzymam za Ciebie kciuki :o) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak niewiele dzieciakom trzeba do szczescia..:-)Papierosy rzucilam po tym, jak zobaczylam w pewnym szpitalu sloik pelen smoly (pobranej z pluc czlowieka, ktory palil zaledwie kilka razy dziennie). Widok budzacy groze..Kusi mnie jednak paskudztwo od czasu do czasu- szczegolnie na imprezach (gdzie inne osoby popalaja). Trzymam kicuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem!(( wszystko wiem. Z jednej strony jestem perażona, z drugiej nie mogę sobie z tym paskudztwem poradzić...
      ale z tą smoła to ....

      Usuń
  3. Wiedziałam,że Cię pokochają:) Bo jak inaczej:)
    Te bezzębne, z metra cięte w mig wyczuwają w dużym człowieku ze wszystkimi już zębami dziecko co w nim tkwi.Popatrzyły na Ciebie, pogłówkowały i doszły do wniosku, że wprawdzie "staro" wygląda, ale będzie z kim się pobawić i nadziwić światem.

    ps. a za rzucanie palenia mocno trzymam kciuki. Jak mocno tego zechcesz rzucisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no myślisz? że się jednak ze mną będą chciały bawić? ;-))

      Usuń
  4. no dumna jestem z Cię, ogarnąć bezzębne;-) szacun;-) zresztą kto jak nie Ty;-) moja kol. jest uzależniona od rzucania palenia, w każdym razie jest na tym etapie, że nawet poszłam w zakład (dla motywacji) jak wytrwa 3miechy śpiewam na karaoke;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no poszłaś na całość kochana z tym karaoke)))))
      sie poświęciłaś normalnie.

      Usuń
    2. sama nie wiem co gorsze palenie czy karaoke

      Usuń
    3. akurat w tym temacie ona się uparła, a ja święcie przekonana, że będzie jak zwykle powiedziałam tak";-)

      Usuń
    4. ehehehe no to się szykuj do karaokowania ))) bo koleżance życzę jednak lepiej )))))))))))))

      Usuń
  5. młode szybko wyczuwają dobre dusze, nawet te "starsze"... co do palenia popieram w 1000%... sama nie palę (i nie paliłam nigdy) ale mój mąż pali, od zawsze, i właśnie postanowił rzucić... jako, że nie ma na tyle silnej woli, żeby rzucić "ot tak", zaczął od elektronicznego papierosa ... zobaczymy :)) ...trzymam kciuki za Was oboje... ja natomiast mogę przybić Ci piątkę w zakresie diety, jestem na nich (dietach) od prawie zawsze :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o heesoos wszyscy rzucają tylko ja nieeee umiemmm
      buuuuuuuuuuuuuuuuu

      Usuń
  6. jednak przekupstwo nadal robi karierę :))
    Adam przegrał zakład i nie pali od czerwca. Do końca roku ma nie palić. Idzie mu super, jestem z niego dumna jak nie wiem co, bo nawet spokój zachowuje :))
    Ale od tego czasu już się nie zakłada.
    Ja rzuciłam kilka lat temu, nawet nie pamiętam jak dawno :)) bo po prostu tak, choć kilka prób wcześniej też zaliczyłam.
    A czy Ty wiesz, ile dobrych (drogich) kosmetyków mogłabyś sobie kupić za fajki??? Średnio 3500 - 4500 zł rocznie płacisz za zażółcanie zębów i uszkadzanie cery. :)) To do mnie przemówiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też bym chciała, naprawdę
      ale mam słabą silna wolę!! a przekupstwo to metoda pedagogiczna prima sort, jakbyś nie wiedziała)))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....