środa, 12 września 2012

90

najpierw jebło potem błysło
a jebło w budynek obok
taka była burza wczoraj.
 W pięć minut się spakowałam i uciekłam z pracy
mamrocząc jakieś coś pod nosem jechałam w przekonaniu, że jednak
żywa nie dojadę.

Duży przemawia do mnie
apeluję do ciebie w sprawie zamykania puszki do kawy, puszki do karmy psiej
oraz wszystkich puszek na świecie, muszą zrobić KLIK
rozumiesz.
następnie Duży przemawia do Erny
ty to jednak głupia cipa jesteś Erna, no mówię ci idź dookoła, nie leż tu
no dobra właź, zrezygnowany.
suczysko łypie , niechętnie zwleka doopsko z tarasu i ucieka, jak nigdy,
w kącik za fotel, wciska się między sprzęty, że może nie zauważą
niestety Duży egzekutor zauważa i każe spać na miejscu.

się taki piczek zasadniczek robi
czasami.
phi

9 komentarzy:

  1. ktoś ładu pilnować musi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o buchacha jakiego ładu ??? człowiek może czegoś nie umieć prawda??

      Usuń
  2. To Ty nie zamykasz puszek???Nooooo naprawdę, jestem zbulwersowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no patrz, a u mnie dzisiaj od prawie 5 tygodni trochę mży, wrzosy mi już prawie uschły.. a u Ciebie rąbie i wali.. a co do rządzenia to jakoś lubię;-) ale jak to napisano wyżej no ktoś musi;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo u Was na południu i cieplej i suszę macie a u nas oczywiście i chłodniej i mokrzej... jedna korzyść jest, że bekę 200 litrową na deszczówkę mam zapełnioną i kwiatów z warzywami za często podlewać nie muszę)) o dominowaniu pisała nie będę litościwie ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moja beka, pusta, a latanie z podlewaniem już mi się śni... co do rządzenia wiemy, wiemy;-)

      Usuń
  5. u nas na południu hehe, ale się poczułam, jak na jakiej Sycylii! A tu mży i się zrobiło zimnawo, jeszcze wczoraj pranie schło między czereśniami a dziś jesień i koniec, zrobię za karę bułeczki z jabłkami i cynamonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nareszcie jakaś sprawiedliwość dziejowa jest na świecie))))
      bułeczki z cynamonem mniammm jak ja Cię nie lubię))))

      t.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....