czwartek, 13 września 2012

91

po pierwsze
kto zamordował ryjówkę aktualnie leżącą na tarasie?
nie posprzątam teraz tarasu, a miałam w planach, miałam
po drugie
leje kurwa leje i na pola nie chce mi się, nie chce
po trzecie
w sobotę organizujemy taki lekki festynik kulturalny z cyklu
występy wokalne, taneczne, malowanie  twarzy a la witkacy, rysowanie kredą na placach, pokazy bractwa rycerskiego, występy teatru lalkowego... a wszystko na powietrzu, na trawach, zieleninach przed teatrem
więc prognozy są, jak to mają we zwyczaju - na dwoje babka wróżyła!!! więc
się trochę stresuję jednak i poproszę słońce.
po czwarte
Duży obudził mnie telefonem z cyklu
sobie nie życzę, żebyś pisała o mnie na blogu, więc się stosuję
co niniejszym czyniąc.

po ostatnie i najbardziej fascynujące sprzątam!!!
no długo na to czekałam, cały tydzień
hurrra

20 komentarzy:

  1. dobrze zrozumiałam??? cieszysz się z własnoręcznego sprzątania??? ... no Ty masz faktycznie artystyczna duszę, wszystkie "dziwactwa" można pod to chyba podciągnąć :) ... a więc miłego sprzątania...
    ps. co do tej ryjówki - to nie ja, słowo ...

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję, dziękuję barrdzo!)) chyba za mało sarkastycznie to napisałam ;-) cieszę się tylko z nowych ustawień sprzętów, powieszeń i dotargań pieńków do chałupy)) tylko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, sprzątanie kurna(!) to jest szczyt marzeń wszak ;-)
    A po drugie to szkoda, że nie będziesz pisać o Dużym. Nie będziesz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktos nie chce żeby o nim pisać to niech se założy bloga na którym nie będzie o sobie pisał , a nie na cudzym blogu dyktował co pisać .
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. oczywiście, że nie będę Aqularku, Pan karze sługa musi! ;-0
      No Adamie przekażę mu te sugestię, wszak zawiła jest nad wyraz to się pogubi i walnie skruchę ))

      Usuń
  4. ja już przestałam bawić się w śledztwa.. 3 razy dziennie świeża dostawa, pod drzwiami, na podjeździe itd.. mam podejrzenia aleee;-) u mnie też "pada" czytaj mży HURA!!! jednak w związku z baletami Tobie pogody życzę;-) i też mi się nie chce.. tzn. chce mi się pod kocyk i poleżakować, ale to chyba wina przeziębienia.. które się kurna wlecze jak flaki z olejem.. ale bliżej już jak dalej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle jesteś chora?no kochana a maliny masz?? jesz? a miodzik? a nalewki rozgrzewające?? dla mnie najgorszą karą jest chorować latem. Zdrowiej i nie przemęczaj się.
      pod kocyk z dobra lekturą))
      ściskam z rańca

      Usuń
  5. ale skoro ta ryjówka na tarasie, to sprzątać w domu też się nie powinno, bo jak to - tak wybiórczo. Albo wszędzie, albo nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by co to u nasz na tarasie widziałem dwie martwe muchi ...sprzątanko odpada

      Usuń
    2. Ewuś się zastanowię nad tą opcją))))) bo dość ryzykowna jest
      hehehe patrz na Adama )))))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. Sprzatanie odpreza, pod warunkiem, ze nie ma w nim elementow grozy typu martwe zwierzatka, lub inne takie..
    Pogody zycze, u mnie tez w kratke..:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to w kratkę u Ciebie?? to gdzie Ty teraz jestes Ameli?
      to na Sri też pada))))

      Usuń
    2. chyba to Szkocja będzie

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. bo jak ktoś lubi sprzątać to od razu ARTYSTA, że dziwactwa i SZALONY, phi ))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  8. U mnie nie leje, ale pizga wiatrem, więc nie mogę obiecać Ci pogody ale dobre myśli ślę ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślij kochana ślij bo się narobiliśmy już i jeszcze narobimy... a tu może być tragedia normalnie

      Usuń
  9. No popatrz Ty. Ty się cieszysz,że będziesz sprzątać ,a ja się smucę z tego samego powoda.I nic a nic nie wierzę w Twoje hurra.:)
    kłamczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a co jakoś krzywo to napisałam?? czy może linie papilarne podejrzanie wyglądają??)))
    buźka z rana i pędzę do pracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Artysta przez duże A....tylko ja sie pytam co tym nieładem artystycznym -jak u Cię kąty wysprzątane:)))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....