poniedziałek, 8 października 2012

109

siedzimy otulone w kolorowe polary na starym rynku pod parasolem,
wchodzi wycieczka hiszpańskojęzyczna i obie z dorocikiem ciągniemy wzrokiem
po vocalu, który nas kręci.......obsługa fatalna.
Spotkanie urocze. W oczekiwaniu na nie spacerowałam po parku krasińskich
pażdziernikowopełnym liści pożółkłych i pięknym, ciepłą jesienią
nieopodal uczelni mojej ulubionej.

siedzimy przy dobrej kawie i ciastku czekoladowym z Mer
a wcześniej przy piwie z Mer i Diwą.
przeciągi w tej warszawie. Przeciągi i zawalenia świętokrzyskie.

bardzo wyczerpująca ta stolica jesienią...
muszę odpocząć. Odpocząć zanim napiszę wszystko.

Zrobiłam herbatę malinową i zajadam właśnie w łóżku ciasteczka od Mer.
jeszcze mi dopadają nogi
dwie tablety na bóle stawiają późnym popołudniem do pionu
ale
jeszcze mi niedobrze ze zmęczenia i niewyspania.

tymczasem ...


19 komentarzy:

  1. No to odsypiaj :o) , byle nie za długo ;o) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj sobie, cobys pieknie nam tu relacje ze stolicy zdala:-) Ciasteczkami mi smaka narobilas z samego ranca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zdawać, w zasadzie ))) fajnie było i tyle

      Usuń
  3. no stolyca to stolyca;-), takie tempo, że nadążyć ciężko.. ale czasem dobrze tak się zmęczyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barrdzo dobrze kochana barrdzo ale raz w czas tylko )))

      Usuń
  4. dopadają nogi???idź spać:)buźka;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja samochodem w domu
      a tu na piechtę jednak ))

      Usuń
    2. matko, no pacz nie zauważyłam )) jasne odpadają

      Usuń
  5. ciekawe czym to się różni, bo mnie z reguły odpadają te nogi....

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem "twórcze" to zmęczenie, z tymi nogami :) ... odpocznij i opisuj... tylko nie pisz więcej o jedzeniu ciastek, niektórzy unikają kalorii :))) pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frytka dajesz radę widzę))) trener, kaloriee fiuuuuuu

      Usuń
  7. cieszę się, że wróciłas. wypocznij i opisuj swiat smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adamie, czy Ty miałeś nadzieję, ze nie wróce?
      no w zasadzie to lubie warszawkę, bardzo...

      Usuń
  8. Odpoczywaj, odpoczywaj, a jak już odpoczniesz to opisz wszystko;-)Oraz mogłabyś odrobinę szybciej odpoczywać, sssoooo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz zmeczonam mama Janiną... ale już się zbieram )))

      Usuń
  9. ...no to Cię nie budzę...ino cmoknę delikatesem i zmyknę bezszelestnie...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....