czwartek, 18 października 2012

115

marzę o czerwonych klonikach przed domem

kurwa nawrzeszczałam wczoraj na ucznia mego, którego lubię w dodatku
nawrzeszczałam jak cholera na jego indolencję, ignorancję i takie tam
że sobie w kulki leci, że ma wszystko w dupie i przede wszystkim mnie ma w dupie
 i przedmioty moje i sie wydało,
że ze mnie dupa, a nie supernauczyciel - dręczyciel raczej .

poza tym co, no zażarłam wczoraj jakiś dyskomfort,
zażarłam ciastem a potem mimo zarzekań kolacjom!!! po nocy
i uffff tego mi było trzeba, jednak
i co? i okazało się jeszcze, że jednak pierogi ze szpinakiem były powodem czwartkowego samopoczucia,
 a raczej ZATRUCIA  poważnego, nie tylko mnie to spotkało.

nie wyglądam, już mi to koleżanki z pracy z troską, kurwa, w głosie mówią
i ja zauważyłam wczoraj jakieś zmarchy głębokie jednak, nie płytkie,
jak zawsze sadziłam
lecę dziś do daglasa po krem, lecę do kosmetyczki po jad kiełbasiany, lecę
langzam i langzam ... luzujęęęę i koniec z niedosypianiem,

a teraz idę na pola z erną luzować
pa

pss
jest tu Zorka, która pisze tak, że po lekturze  nie mam siły
na głupoty...

22 komentarze:

  1. ja luzuje, ale, że w pracy to za chiny nie mogę powiedzieć jak;-) ps. nadmienię, że sytuacja kryzysowa i musimy wszyscy wyluzować , więc oficjalnie nawet nakaz jest;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleee masz fajnieee
      zazdroszczę, bo u mnie się zbliża najgorsze dopiero...

      Usuń
    2. u mnie najgorsze trwa... więc pozostaje już tylko luzowanie, albo palma... ;-) wybór jest jeden;-)

      Usuń
  2. Luzuj, luzuj, a i lustro zmień, bo to od głębokich zmarszczek jest zepsute i Cię oszukuje, o! W żadne tam Twoje głębokie nie wierzę, gdyż w Twoim wieku ...... ;-)))))))Jak jednak uważasz inaczej, popatrz na te jednostki z efektem pokiełbasianym i od razu wszystko Tobie przejdzie ;-)
    Oraz uważam, że nawet supernauczyciel ma prawo, a czasem wręcz obowiązek nawrzeszczeć na ucznia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aqularku, naprawdę ulżyło oczywiście w kwestii nawrzeszczenia)) co do jadu to się oczywiście opamiętałam, przecież mięsa nie tknę a co dopiero jad kiełbasiany fuj!
      ale krem dobry owszem zakupię, trudno zęby w ścianę ale zakupię hehehe, buziaki srana zasełam

      Usuń
  3. Ja myślę,że skoro nie nawrzeszczałaś, bo ma pryszcze, tylko że sobie w kulki leci to było coś na rzeczy -po spacerze Ci się poprawi, a ja, kurczaki, pranie robię! Na spacer pójdę...powiesić;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez robię pranie, kurczaki ))))) i pójde powiesić szybciorem, bo do pracy już muszę))
      a na rzeczy było, oj było...

      Usuń
  4. powiem tak, czasem wstawiam meble do szkoły i jak widzę tę młodzież...hahaha młodzież, te bachory, wredoty, dranie i takie tam...i ich stosunek do nauczycieli to podziw mój jest przeogromny. ja bym siedział dawno, lub co najmniej miał kilka procesów o naubliżanie w tym i rodzicom którzy takich gamoni wychowują. chylę czoła, że z powodu głupoty tylko nawrzeszczałaś i jeszcze masz wyrzut na sumieniu. sprawdź czy te zmarchy to przypadkiem nie wyrzut właśnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to kolejny rechot srana...dziękuję uniżenie za słowa otuchy)))))) ale mylisz się co do bachorów ;-)), gdybyś je poznał, polubił, bo one w zasadzie fajne są wiesz i mądre, naprawdę i potencjał mają, a ja na nie wrzeszczę, że ten potencjał marnują tak głupio. Mam wyrzuty, bo nie powinnam wrzeszczeć, tak sobie obiecuje od zawsze. Oni najbardziej nie lubią gdy się wrzeszczy.A ja nie lubię stawiać pał!! już wolę nawarczeć i mamy konflikt! ot co.

      Usuń
  5. wiesz, jak się czasem zastanawiam to ja się ich po prostu boję ;-) .wiem, że większość to fajne otwarte na świat "małe ludzie" tylko nie wiem z której strony ugryźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za marnowanie potencjału to ja czasem i na Juniorkę nawrzeszczę, chociaż kocham Ją nad życie, a potem mam wielkie wyrzuty. Ale przynajmniej wie, że mi na Niej zależy, to samo te Twoje dzieciaki :))
    A co do kremu i zębów w ścianie, to Ty lepiej przestań palić. Czy Ty wiesz, ile takich kremów mogłabyś sobie kupić za papierochy miesięcznie bez wbijania tych zębów???? A czy Ty wiesz, że za własne pieniądze niszczysz sobie i wysuszasz tę swoją cerę???? Dopłacasz do tego, żeby zmarchy się robiły. O!
    No!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko jak mi nawtykałaś, no wiem to ... ale
      dobra się postaram)))

      Usuń
  7. Wlasnie jestem po lekturze Zorki- wszystko inne blednie wobec spraw poruszanych przez nia..i kazde zmarszczki wydaja sie gladkie. Pij duzo wody, rzuc papierochy- cera odzyje:-)
    ps. czasami trzeba nawrzeszczec- zeby dobre na jeszcze lepsze wyszlo..Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ...uuuu Pan Adam to "poszedł po bandzie"....jestem ciekawa jakim bachorem, wredotą i draniem był wiek temu??

    OdpowiedzUsuń
  9. ..a Ciebie szalona dalej miłuję...amen(t):)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy ludzie wymagają mocniejszych argumentów, po prostu :)
    Nie wyrzucaj sobie, widocznie trzeba było i się należało!
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Iw nie mogę tak robić, bo w ten sposób zacznę usprawiedliwiać każdą podłość jako dorosły!
    muszę uważać bardzo.
    bużka

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....