sobota, 20 października 2012

117

Chustka z niewiadomych powodów wyświetla mi się
jakoś nie po kolei, dziś post 907 a po nim od razu 912 wbił mnie w kanapę.
nie mam nic do powiedzenia.

poza tym podzielono się ze mną pewnymi wątpliwościami dotyczącymi bloga,
że pożywka dla wrogów.
I słusznie, bo przecież, kto chce uderzyć to zapomni uprzejmie,
że blog to jednak kreacja i czasami konfabulacja)) i gierki towarzyskie hehe
 i czasami na złość i pod prąd...a obronić się szalenie niemożliwe.
I teraz wybór między złym a gorszym
zablokowanie całego bloga i dostęp dla znajomych i przyjaciół tylko no hasło
 albo pisanie samych kontrolowanych pierdów.
pozostaje też odpowiedź na pytanie
- czy dla siebie go piszę? czy dla kogo? i po co?






14 komentarzy:

  1. jak to dla kogo?!?!?!?!? dla siebie i dla nas!!! a jeśli zablokujesz to ja stanowczo żądam hasła, PIN-u, PUK-u i kodu dostępu!!!!... ja muszę wiedzieć co się z Tobą, a przede wszystkim z Matką Janiną dzieje :))))) miłego wieczoru...

    OdpowiedzUsuń
  2. No co mam napisać, skoro Frytka zawarła wszystko???????;) )swoją drogą -mądra małpa, nie?;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam tu od niedawna i bardzo mi się podoba:) Nie decyduj się ani na złe, ani na gorsze, wybierz najlepsze - pisz tak jak dotąd. I mam nadzieję, że wciąż zaglądać tu będę mogła bez specjalnego hasła...;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wrogów znajdziesz wszędzie, a czy na blogu, czy w pracy, to w zasadzie wszystko jedno, ponieważ i tak tego nie przewidzisz. Myślę sobie, że nie piszesz niczego złego, a nawet wręcz przeciwnie, podejrzewam, że w realu jesteś dokładnie taka sama, dlatego nie widzę powodu, dla którego miałabyś przestać pisać w dotychczasowy sposób. Ale jeżeli już, to i ja chcę mieć wszystkie kody dostępu, jakby co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do Chustki, to w którymś z poprzednich postów napisała, że korzysta z możliwości wyświetlania postów o czasie, który ustala sama.

      Usuń
    2. chcę Wam podziękować za wsparcie i przekonanie

      Usuń
  5. no już widzę, że Ty taka strachliwa-) a do podziemia zepchnąć się nie damy, i ani mi się waż ustępować chociażby na kawalątek, to Twój dom i róbta co chceta, a komu się nie podoba to, że tak powiem w....n oooooo

    OdpowiedzUsuń
  6. zamykanie, hasła, moderowanie komentarzy, autocenzura - znak, że hmm nie nazwę tego wrogiem bo to nie wojna ale ktosiem mogę nazwać, czyli ktoś ma na Ciebie wpływ i może Tobą manipulować. I się ucieszy!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....