czwartek, 22 listopada 2012

152

 Istnieje teoria, iż mając zimny chów w chałupie (między 16 a 21 stopni))
gdy przebywamy w temperaturach grubo powyżej dwudziestu pięciu
natychmiast Nas rozkłada chorobowo.

ubieram grube gacie, rajstopy w kolorze śliwki grube takoż,
walonki albo letkie kozaczory i KOLOROWĄ SPÓDNICĘ LETNIĄ
tak naprzekór wszystkim mgłom, szarościom, mglistym pojęciom o wszystkim
 i niczem.
..... robię przerwę na śniadanie i kolejną kawę, tym razem waniliową......
bo mi głód świdruje dziurę a może to nie głód?? może co innego świdruje?
na "moich" blogach tych, które czytam, też jakaś zaraza, pomór i inne plagi, co jest?
listopad, jesień, brak słońca...

może trzeba się ratować wystrojem świątecznym w domu?
może lampki pomogą? może trzeba robić prezenty dla innych?
może kartki świąteczne szykować? działać, działać, nie myśleć, nie zatracać się...


czyli, że nie musi być dodupy 

ps (w pracy)
hesssosss powietrza i pał do napierdalania potrzeba mi
dziś jednak na takiegojednego.


ale poza tym wszystko wporzo



22 komentarze:

  1. Jest tak, jak piszesz, ja nie przepadam za temperaturami powyżej 22 stopni, chyba że na plaży i pod parasolem. W tak ogrzanym pomieszczeniu od razu idę spać :)
    Nie ma co się poddawać, życie jest - a to już coś!
    Doceniać, robić swoje i będzie dobrze :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Iw i widzę, że nie tylko My z tym chowem))))
      pozdrawiam serdecznie))

      Usuń
  2. Powiedz komu, a ja mu pierdol... gołom renkom ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gołom renkom mówisz)))))))
      mnie rozbawiłaś i już wystarczy i już mi przeszło ))))

      Usuń
  3. Trzymaj się Kolorowy Mój Ptaku:))
    Będzie dobrze!!
    ps.mail poszedł na adres valyo, dojdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maile odbieram tylko na ten adres)) ciekawe jak go znalazłaś, oczywiście, że doszedł dziękuję)))
      i trzymam się ))

      Usuń
  4. Racja - jak się zajmie ręce to głowa nie ma czasu myśleć...
    I czasem musi być niedobrze,żeby człowiek docenił dobrze...i życzliwych ludzi;))
    I niech już będzie wiosna!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech będzie wiosna!!!! ale jeszcze święta bożo być muszą))))

      Usuń
  5. Tenjeden widze, w skore Ci zalazl..nie daj sie nicponiowi! Kolorowa spodnica w listopadzie mgle zamieni w tecze..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie napisałaś z tą tęczą)))
      malarko słów))

      Usuń
  6. A ja bym chciała zobaczyć. Zwłaszcza walonki w zestawie z kwiecistą letnią spódnicą;-) Serio, serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe nic z tego już raz robiłam se zdjęcia ... no dobra może dziś ktos mi zrobi))))
      buziam

      Usuń
  7. spokojnie, listopad się kończy to już nie zdąży wykończyć nas, damy radę. Moje dzieci ratują się pływalnią, sauną i fitnesem a my spirytusem z miodem i miętą. To było świństwo na początku, śmierdziało jak lekarstwo ale jak się pzregryzło to do herbaty jest niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  8. no sauna, aquapark, pływalnia ... bardzo mi się podoba i tak robiliśmy w zeszłym roku i dlatego nie byliśmy chorzy a w tym roku
    zawaliłam sprawe ... na razie bo sie zamierzam zwlec wreszcie))
    damy radę...

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam zamiary, a na razie listopad się kończy a ja czuje, że leżakuje;-) mało spacerów, mało sportu, we mgle jakoś w ogóle mało.. niby tłumacze, że nadrabiam zaległości książkowo-filmowe itd.. ale tym wirusa nie przepędzę? chyba? na razie daje radę, i też wybieram kolory i nalewki, taka aromaterapia;-) i koloroterapia, i byle do przodu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pomysły na terapie Twoje są przednie!!!
      kupuję)))

      Usuń
  10. E tam, jakie wszędzie zaraza i pomór. U mnie nie ma. Ja tam lubię te klimaty.
    A lampki i światełka uwielbiam.
    A jakby co dołączam do Dreamu, go tych gołych renków. Glany mogę dodać. Będzie po całości.
    I pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N. dziękuje bardzo oraz zachwycona jestem faktem, że pomykasz w glanach jako i ja)))))))))))))))))))))))))))))))
      i tez ściskam

      Usuń
  11. A jak rajstopy są śliwkowe to bardziej grzeją?
    Oraz gratulacje, że nie zajebałaś takiegojednego.
    W sumie nie ma sprawiedliwości na tym świecie: jak się kogoś zajebie to jest kara, a jak się człowiek powstrzyma to nagrody nie ma....do dupy to wszystko, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliwkowe cieplejsze noż nie wiedziałaś??
      ALE ZAJEBIĘ!! SIĘ ZBIERA, OJ ZBIERA KURRRWAA
      i dodupy, racja!
      ściskm cie i jak tam wiesz co????

      Usuń
  12. niekórzy mają coś w sobie takiego wnerwiającego, że nawet jak nie zasłuzą, to chce się czasem zrobić to, co w malowniczy sposób nazwała Zante. A jak jeszcze zasłuzą, to już nawet słowo Zante jest niewystarczające.
    Jeszcze tylko grudzień i dzień zacznie robić się dłuższy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli ZAJEBAĆ!!
      oczywiście a jak jeszcze zasłużą to hohoho
      zajebać podwójnie!

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....