sobota, 1 grudnia 2012

157

wytnij, przenieś, zaciągnij, uchwyć
ten właśnie moment, ten kawałek
kilka godzin nagrań zajęć projektowych przewertowane w te i tamte
napisy, wybierz rodzaj, rozmiar,
tło czarne
tło białe
przytnij co do sekundy, z tekstem, bez tekstu
bo teksty lecą w nagraniu, oj lecą...
Gutek nieoceniony, facet z głową na karku
siedzimy godzinami, potem próby i znowu przycinanie, dopasowywanie, napisy...
kto to kurwa sobie ten film wymyślił??
no niech ja go...

napisy końcowe:
w projekcie nie ucierpiał żaden koń.
***
sami głusi w tym domu
Erna dziś siedziała na schodach i nie słyszała, że ma zejść i zalec na posłanku
a, że beka się na zimę zrobiła, to jej za bardzo wyminąć nie mogłam.
Duży wiadomo ... można godzinami  gadać
i koty też wiadomo...

13 komentarzy:

  1. czyli już montaż? ciekawi mnie bardzo ten Wasz projekt, może uchylisz rąbka tajemnicy?:)
    można to będzie gdzieś zobaczyć?
    pozdrawiam w niedzielne przedpołudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Al))) projekt dotyczy kampanii na rzecz dzieci niepełnosprawnych o tytule "kiedy jesteśmy razem, życie jest łatwiejsze". Ja w jego ramach zrobiłam swój własny teatralny, głównie o tym, jak wyglądały nasze spotkania, co robiliśmy i że traktujemy się normalnie!!!!!z apelem traktujmy się normalnie i życzliwie,
    pt."PROJEKT - NIE? NORMALNI!!"- wyślę Ci płytę z nagraniem jeśli masz ochotę zobaczyć, moje dzieciaki w akcji)))) ale to nie będzie cały projekt, bo częściowo grają w realu))
    ściskam ))

    teatralna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy ja nieśmiało też mogę poprosić taką płytę???plosie, plosie;) Buziaki
      Mam dziś kiepski dzień, zle przeczucia, w nocy mało spałam , a w dodatku jak leżałam to czułam,że ktoś ciągnie za kołdrę!!!A spałam sama;/

      Usuń
    2. no jasne))
      a wiesz Misia, ze ja też miałam kiepską noc serio, serio...
      dawaj adres na maila

      Usuń
    3. Ej!:)) ( babcia mówiła,że tak nieładnie mówić Ej!):))
      Wysłałam do Ciebie maila wieki temu i cisza:((
      gzub@onet.pl - może już znalazłaś, skoro mam oczekiwać jutro?A czemu nie dziś??

      Usuń
    4. No jasne, że chcę!!:))))
      ale super!!! już nie mogę się doczekać:)))
      i po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że z Ciebie Anioł - Gigant:)))
      Ściskam:))

      Usuń
    5. Miśka=> jak to? odpisałam od razu!! dziś posłałam jeszcze raz tego samego, żebyś zobaczyła datę!!!
      Al=> nie tak szybko, kochana dopiero po 13 grudnia)))
      czyli jak płyta będzie gotowa)) i po występie))
      a w międzyczasie ściskam))

      Usuń
    6. Zatem uzbrajam się w cierpliwość:))
      i ściskam również!!

      Usuń
  3. ...zachciało mi się zaczepników bo adwent...Ty montujesz kulturę , a ja.....niekulturalnie muszę oznajmić, ze co prawda zaczepniki się pojawiły ale zniknęła ruchomość szyi mej..Łączę się z Tobą w bólu .Mów mi sztywniara.....buźka!!!!*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej sztywniaro))))))
      a zaczepniki masz juz na decco?

      Usuń
  4. no i teraz mamy jasność skąd te objawy... obroty 24h/24h

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....