niedziela, 2 grudnia 2012

158

matrixa oglądałam wiele razy
i taki sam scenariusz przewiduję dla atlasu chmur
moja babka Antonina na przykład, namiętnie czytała kryminały
a ja zapewne po niej uwielbiam horrory i lubię się bać
kto wie, co mamy zakodowane genetycznie w ramach familii
kto wie?
osobiście wolę przekleństwo ładowania się w sprawy beznadziejne
ale honorowe i wolnościowe, przekleństwo emocji
niż bycia gnidą przez pokolenia.
wracając do preferencji, wielbię też zarówno literaturę jak i filmy
 o budowie szkatułkowej
a zaczęło się od Rękopisu znalezionego w Saragossie
Potockiego jak i Hasa. jestem fanką J.Potockiego 

i jakim cudem już grudzień???



22 komentarze:

  1. emocje muszą być! to jak esencja:))
    a tam gdzie padają hasła honor i wolność, tam zwykle emocji nie brak.
    i dzięki za inspirację, gdyż nie widziałam jeszcze "Rękopisu", co niezwłocznie nadrobić zamierzam:))
    oraz nocki spokojnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj rękopis koniecznie!! mam nadzieję, ze wart czasu poświęconego))a jaka obsada fiuuu, fiuu
      ściskam mocno

      teatralna

      Usuń
  2. Grudzień przyszedł cudem... W czerwcu byłam przekonana, że do grudnia padnę na zawał, oszaleję, zbankrutuję i się rozwiodę. A tu pacz! Grudzień, a ja jestem. Toż to cud!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pacz cud jak nic)))
      i po co sie na zapas przejmować ja się pytam??

      teatralna

      Usuń
  3. O "Rekopisie" slyszalam, musze obejrzec:-) Juz grudzien- nie chce mi sie wierzyc! Ostatni tydzien minal mi w dziwnym letargu, bedacym efektem ubocznym licznych imprez..:/
    Tez lubie sie bac- ale z otoczka bezpieczenstwa jednak.
    Mam nadzieje, ze z Twoim zdrowiem juz lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. odstawiałam różne obrzędy i czary mary żeby zimy nie było tylko zawsze wrzesień a potem marzec ale niestety, przyszła, przykro mi

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja SztywnIAra....uzależnionam od Ciebie...wiec zanim wyjdę w nadprzestrzeń przyszłam dnia dobrego zyczyć-pokręconego bym rzekła (bo takowego bym chciała:)))))..i przypominam że adresu czekam Twego....wysłałam swoj..to coś mi się od zycia też należy..nie?:))))))buziaki Czekolado najsłodsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjdzie, przyjdzie ten adres niebawem ))))
      bądż cierpliwa i bądz w domu))

      Usuń
  6. mam w doopie takie cuda!! ja kcę lato!!!!... a poza tym, ja też lubię kryminały, i horrory i "Bóg, honor, ojczyzna" też.... pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chce, ja też chce buuuuuu
      i też mam w dupie

      Usuń
  7. Ja też ja też:) Lubię "szkatułki" w literaturze i filmie:) Takie na przykład niewymienione przez Cię " Wichrowe wzgórza".
    A co do horrorów to już wiesz, że uwielbiam się strachać:)A najbardziej przerażający jest ludzki umysł i to co może stworzyć:)


    mła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty?? ja tez wichrowe barrdzo, bardzo

      buziol

      Usuń
  8. Uwielbiam horrory i kryminały. Uwielbiam zimę. Uwielbiam zimno.
    Ale nigdy nie twierdziłam, że jestem normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=UwzyPE7oZvE Trumna w windzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no bo cuda się zdarzają;-) i mamy grudzień;-) ps. Mikołaj już zaczął...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie mogą się zdarzać bez zimy i grudnia???

      Usuń
    2. aj tam, aj tam.. chociaż pewnie i mogą, ale zimą i w grudniu człowiek bardziej jakoś wyczulony;-)

      Usuń
  11. byłam wczoraj na "Atlasie chmur". Rewelacja. Dwie i pół godziny dobrego filmu.
    Przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....