wtorek, 4 grudnia 2012

159

wstaję, siadam nieprzytomna, słabo śpię ostatnio,
coś mnie tknie, okazuje się słusznie, więc mam nerwy od rana,
powodują rozbieganie, niepozbieranie, dezorganizację
zbieram się jednak
samochody tańczą na rondach, spóźniam się 26 minut
papiery, papiery i listy paczek dla dzieci
hurtownie potrzebne do zakupu nagród, teatr.
zapakowanie listów i zabawek do kartonów, wreszcie.
składanie projektowego obrazu do kupy, kadr po kadrze
gutek ze zmęczenia kilka razy kasuje wybrane fragmenty
a chanka pisze tak właśnie.
powrót nocą ciemną i jeszcze uczta na koniec dnia
BOSKA z Jandą na sutą, wypasioną kolację w nagrodę
 za ciężki, pracowity dzień.

jutro podobnie tylko gorzej.

***
kartki wypisują oni,
gryzmolą te życzenia w takim skupieniu, że aż dym uszami
zapierdala
i piszą gródzień...i zapominają butów
w taki mróz na boso do domu? a co
artyści. jeden dzwoni co piątek od ... września, żeby zapytać o której zajęcia?
że tez ja jeszcze nie zwariowałam z nimi
no naprawdę.









26 komentarzy:

  1. Bo to nie powód do wariowania:)
    Tylko jakby mniej odpoczynku, co?
    Ja przeczucia i tknięcia traktuję poważnie. Choć czasem na bakier. I się wtedy sprzysięga.
    Oby jednak przetrzymać.
    Idę zmyć bejcę z rąk....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co bejcujesz??
      owszem powód z tymi ...
      pięć minut byś nie dała rady, zakład?
      a odpoczynku zero i się zemści!! oby nie w czasie świąt.

      Usuń
    2. ale nie o to chodzi przecież tylko o to, że ja więcej nie mogę i ze śpiewem na ustach i fruwając jak kiedyś....
      cholera

      Usuń
  2. Zycie, mimo calego zwariowania, jest cudowne! Lubie taka zajetosc:-))
    I ja poprosze o adres Twoj (e-mail: villaartis@hotmail.com)
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli kochana napiszę do Cię jutro, bo teraz ledwo paluchami po klawiaturze...
      ściskam

      Usuń
  3. o tak! Boska wyśmienita!!
    uśmiałam się do bólu:)))
    i pomyśleć, że to na kanwie autentycznej historii,
    że była taka Florence Foster-Jenkins!

    Widzę, że gorący okres teraz u Ciebie, zatem oby jak najwięcej
    takich relaksujących wieczorów kochana!!
    ściskam znad kawki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Przez moment była uczta, zupełnie przypadkiem. Strzelanie po kanałach, zatrzymanie na twarzy Jandy i zostanie... i zachwyt. I omatkoboskoonnaprawdęgra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona naprawdę śpiewa))))))))
      znaczy naprawdę nie umie ehehe

      Usuń
  5. Myślałam,że mnie szlak trafi, bo nie mogłam oglądać "Boskiej":( Do Marka KOLEGA przyszedł, psia mać! No nie daruje ...

    ps. Jak tak czytam o Tobie to wypisz wymaluj ja. Chaos, niedospanie, niepokój psychoruchowy. Tylko Ty masz lepiej bo ciekawiej:) A u mnie nudna, żmudna codzienna gonitwa.
    ech życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta lepiej, normalnie nie ogarniam już
      a kiedy chałupa???
      a kiedy lekarze i inne bzdety)))))))))))))

      Usuń
    2. NO NIE...to u lekarza jeszcze nie byłaś???

      Usuń
  6. A ja akurat tym razem żałuję, że nie działał wczoraj mój telewizor. Staram się ostatnio oglądać powracający na szczęście w tv teatr telewizji, bo pewnie o tym piszesz :)
    A Tobie życzę powodzenia i sił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wzajemnie kochana )))
      a teatr telewizji to rewelacja i nareszcie i hurrrra

      Usuń
  7. na Twojej karuzeli można się nieźle zakręcić;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i porzygać przy okazji, sorry za zwrot ;-)

      Usuń
    2. no różne są efekty kręcenia;-)

      Usuń
    3. właśnie ale ja nie marudzę ja się nawet wkurzam, że doba ma tylko 24 i że ... no właśnie, że mi organizm wysiadkę robi,
      na siebie jestem wkurwiona, że więcej nie mogę...

      Usuń
  8. opony zmieniłas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem!! zaraz po tym jak osiwiałam dojechaszy do pracy dziś!!!pozdrawiam

      Usuń
  9. nie zwariujesz, jesteś zwariowana ale wariatką nie zostaniesz... a jak tam niepalenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasadniczo nie palę ekhm...

      Usuń
    2. ekhm.... no to nie daj się!!

      Usuń
    3. oj no tam jeden był czy dwa ale w takim tyglu święty by przeklął!! ;-)

      Usuń
  10. taka karma.... nie zmienisz tego :)))) i dobrze.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....