środa, 5 grudnia 2012

161

jak widać trzeba pomóc !!!
można tylko kupić bilet, nie trzeba jechać na koncert.
można oddać jeden procent podatku, można coś wyskrobać ze skarpety
i jest jeszcze blog ...

boże dlaczego to wszystko dzieje się teraz 

***
I przemiły początek dnia dziś)))
biegam po domu w gaciach od piżamy, Erna szaleje pode płotem
i nagle telefon od sąsiada Rysia, że ... listonosz z paką pod płotem.
naciągłam na łeb jakiś sweter i bardzo zdziwiona wylazłam do płota,
gdzie sąsiad rysio szuflował śnieg a jakiśpan tragał pakę
jutro pokażę zdjęcia
listów i nogi, bo noga do mnie przyjechała, bardzo piękna z której zrobię...
jeszcze nie wiem co... 
i nagle zrozumiałam wpisy JAZZ )))))) a potem przeczytałam nadawcę,
no pięknie dziękuję, bo lubię niespodzianki.
tak więc jutro zdjęcia.
Jazzu cmokam Cię i  dziękuję.


15 komentarzy:

  1. wszak obiecałam w lecie, że coś wykombinuje;-) trochę trwało, ale się udało;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to co..... kota? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kota, to na niej mogę postawić, o!! na razie))))

      t.

      Usuń
  3. Jakiż piękny poranek , westchnął mały baranek:)))**** mikołajowy ku Tobie)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ps...i czekam grzecznie...nie ponaglam, nie krzycze ale adresu daliiij ni ma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ....ale , że zaiwaniasz-wybaczam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))) cmok, cmok, znajdę dziś czas, żeby napisać
      maila ))))nocą ciemną))))) mikołajkowe przytulaski

      t.

      Usuń
  6. Zastanawiałaś się kiedyś, czy dobro do nas wraca... to już wiesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem)))
      i miałam nadzieję, że powraca ale nie w tym kontekście hehehe

      Usuń
  7. Podejrzewam, ze to dopiero poczatek niespodzianek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz)))))))))
      uwielbiam niespodzianki, jak każdy))))

      Usuń
  8. O maj god...noga do Ciebie przyjechała? A dzie reszta ciała? W kolejnych paczkach?

    Jazzu rozesłała rozczłonkowane ciało w darze:)No mam nadzieję,że nie swoje:)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....